oke dit staat vast niet in die database en je vind het toch nooit terug dus..ik wil eigen gebrande cd's afspelen, maar dat kan niet via mun xbox, niet omgebouwt en geen samsung xbox, ik heb wel een 5.1 set, is het mogelijk om die 5.1 set als boxen te gebruiken en aan te sluiten op een of andere cddeck of whatever, ik heb dus helemaal niks behalve die boxen. en ik wil die 5.1 niet uit mun xbox halen. jullie een idee of zal ik maar een gewone stereo gaan kopen?
Ik kan je vraag denk ik niet beantwoorden, ik kan wel m'n eigen ervaring vertellen met een 5.1 dolby digital boxen set....dat ging bij mij namelijk niet dankzij té weinig aansluitingen op m'n tv en een tekort aan versterkers [zoals een DVD-speler ]. Maar eigk is dit compleet nutteloos voor je, wel wilde ik even melden [en misschien heb je hier wél iets aan] dat ik gwoon gebranden cd's af kan spelen met mijn Xbox, terwijl ik hem niet omgebouwd heb. Ik heb trouwens een Thompson heb ik me ooit wijs laten maken ergens op dit forum. Het ligt er wel aan welke cd's ik afspeel, van 'That's write' doen ze het wel, maar van Litec weer niet...marja. Ik zou eerst is proberen met verschillende cd's
Ligt eraan of er een versterker in die 5.1 set van je zit. Als het alleen boxen zijn dan kan je hem in elk geval niet op een los cd-deck zonder versterker koppelen.
ik weet niet of het werkt hoor maar kun je niet ergens een goedkope dvd speler kopen en dan xbox op dvd speler en die weer aansluiten op boxen? of krijg je dan geen 5.1?
Ik heb wel een Thompson en de CD-RW80 van Philips 9te koop in elke CD/electronica zaak ) doet het bij mij (CD-R doet het niet en sommige CD-RW's ook niet)
hier heb je misschien niks aan, maar wat ben ik blij met mijn samsung regiovrije xbox hij pakt alles . Maar nee die speakers kan niet, je zal er een dts versterker tussen moeten zetten wil je ze uberhaupt aan kunnen sluiten. Een losse dvd speler zoals Hans zegt, gaat ook niet werken of je moet 1 van die receiver/dvd combo's van onkyo of denon nemen maar dan mag je je spaarvarkentje maar alvast leegmaken