5.1 set voor je XBOX... waarop moet je letten?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door TCB, 30 okt 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. TCB

TCB Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil dus ook een Dolby Digital 5.1 set kopen voor mijn XBOX. Behalve dat Creative erg rommelig is wat betreft hun assortiment, is het voor mij ook niet helemaal duidelijk welke sets op de xbox kunnen.

Kan je bijvoorbeeld een Creative T5400 aansluiten op je xbox, of moet je altijd een aparte digital decoder hebben? De meeste setjes die ik in de winkel zie (Creative, Logitech, Philips, enz.) hebben geen apart kastje.

Kunnen we geen lijstje opstellen van leverbare 5.1 sets die aangesloten kunnen worden op de xbox? En dat we dingen erbij vermelden zoals de kwaliteit, links naar reviews en of de advanced scartcable nodig is

Laatst bewerkt: 30 okt 2004
  2. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    ik zoek ook een 5.1 setje.
    weet iemand een winkel site met die boxen?

3. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    526
    Waarop je moet letten is het geluid ;)

Ik zou zelf voor logitech setje gaan. Ben je wel 200/300 euro kwijt, maar is wel lekker krachtig en goed geluid. De sub van m´n logitech is sterker dan m´n sub van m´n dure 5.1 set op m´n tv :D

4. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    je bedoelt die nieuwe logitech set. die sub is wel enorm groot. en je ebnt er ook wel aardig wat geld voor kwijt. Ik zoek zelf ook nog steeds een 5.1 setje. ik zat te denken aan de logitech Z-640, want ik heb niet zoveel geld over als ik mijn pc ga kopen.

5. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    526
    Heb zelf 3 jaar terug de Logitech Z.560 gekocht voor m´n pc. Sub ervan kan je kamer lekker laten trillen als je wil :D Ben blij dat ik die toen heb gehaald ipv een goedkopere set. Soms beter om iets langer door te sparen ipv meteen iets te kopen waar je later misschien niet tevreden mee bent. Misschien kan je dit setje nog ergens kopen voor een zacht prijsje.)majha tis 4.1 en geen dd.

Laatst bewerkt: 30 okt 2004
  6. JAGUAR

JAGUAR xbox

Leuk Bevonden:
    0
    z-640 is geen dolby digital, dus heb je inprinciepe geen ruk aan, verder lees de faq, staan ook een paar tips in. En lees een deel van de dolby thread door, heb ik ook gedaan ( deel 2,3,4) om precies te zijn. Leer je veel van, en er is gelijk een stuk meer duidelijkheid

7. Let op dat er een optical ingang in zit

8. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina