5.1 setje gezocht (en een paar vragen)

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Nosh, 28 mei 2004.

1. Nosh

Nosh innit?

Leuk Bevonden:
    9
    Hey,

Ik zoek een redelijk 5.1 setje. Las in Dodgie's thread dat je tussen de 70 en 100 euro een redelijke set kon kopen.
    Nog 2 vragen:

1. ik heb op dit moment mijn stereo (aiwa torentje) aangesloten op mijn xbox. Moet ik de boxen dan rechtstreeks aansluiten op de xbox?
    2. Kan ik de boxen van mijn stereotoren vervangen voor de 5.1 boxen?

Cheers,
    Nosh

2. Rayquaza

Rayquaza lopen biatch:P

Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij is voor die prijs alleen een setje voor je pc en en niet voor je tv/toren.

3. Nosh

Nosh innit?

Leuk Bevonden:
    9
    Hm, wat is dan een richtprijs voor een redelijke tv/toren set?

4. Ak-47(P)

Ak-47(P) I love myself

Leuk Bevonden:
    8
    ligt eraan.. Heb je al een home Cinema set?

Oh en antwoord op vraag 1: Je hebt aan je scart aansluiting een rood,geel en wit draadje. Geel is voor het beeld en rood en geel voor het geluid van rechts en links. De rode moet je aan de achterkant van je stereo stoppen en de gele gewoon in je tv of in t scart doosje laten zitten. 'T ligt er alleen aan of het kan bij je stereo. Ik heb een JVC en daar doet hij het prima op. Kom je lengte tekort trek gewoon aan 1 kabeltje en je trekt m een stukje eraf. Heb ik gedaan bij mijn kabel en heb nu prima geluid..

Antwoord op vraag 2: Je kan geen 5 boxen vervangen omdat je stereo simpelweg geen 5 aansluitingen heeft voor vijf boxjes tenzij je een receiver en/of subwoofer bij koopt.

Laatst bewerkt: 28 mei 2004
  5. NL Apex

NL Apex iPod, therefore I am

Leuk Bevonden:
    1
    In de faq kan je heel veel nuttige info vinden.. Setjes heb je al van 180.. of wil je echt home cinema ding..?

edit: Het is ook handiger om in het speciaal voor dit soort gevallen draadje te posten, aangezien alle goeroe's (not to disrespect the people helping out right here..) hier rondhangen..

Klik

Laatst bewerkt: 28 mei 2004
  6. YOURI60

YOURI60 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Onkyo , en dan RSC2 spelen das pas fun :)

7. DutchBastard

DutchBastard 360 addict

Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb pas de Logitech Z-640 voor 70 euro op de kop getikt bij de Media Markt. Verwacht geen wonderen maar gewoon een "leuk gevulde kamer vol geluid". Volgens mij hebben alle setjes van Logitech een soort van adaptertje om e.e.a. aan te sluiten. Het wijst zichzelf...

Succes met je keuze en het aansluiten.

8. JAGUAR

JAGUAR xbox

Leuk Bevonden:
    0
    @ dutch bastard

MEt de z-640 heb je geen dolby digital, het gaat via 2 tulip kabeltjes, het is dus geen echte dolby surround

@NOsh JSRF

Een dolby digital setje voor 100 euro gaat je niet lukken, het goedkoopste is de creative voo 180 euro, en lees de faq is door, de link gaf iversonfan88 al

9. EvilWasp

EvilWasp -

Leuk Bevonden:
    3
    de creative heb je wel al voor 140 euro hoor.

Deel Deze Pagina