5.1 Surround kabel

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Wolster S4L, 29 aug 2003.

1. Wolster S4L

Wolster S4L Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,

Ik zoek voor me Xbox een 5.1 kabel waardoor ik hem op 5.1 surround set kan aansluiten, weet iemand misschien waar ik deze kabel kan kopen?????

2. Monkeyk

Monkeyk MoNkEyS LaW

Leuk Bevonden:
    0
  3. Rick

Rick Extreme gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Bij dixons,gameshops of online shops.:D

4. Tronky

Tronky Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Kan iemand mij eens zeggen hoeveel het kost voor een goedkope dolby surround? Moet niet echt van goeie kwaliteit zijn. 100€ 200€? En werkt dat op gelijk welke tv?

5. Quack

Quack That's my stapler.

Leuk Bevonden:
    0
  6. Tronky

Tronky Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Jaja ik dacht dat iemand hier direct een reply op kon geven. Het is toch niet ECHT nodig dus heb ik geen zin om heel die thread te doorzoeken. Maar toch bedankt dat je de link hebt gegeven, doe zo verder! Goed werk! Jij verdient een pluim.

7. beuker(sr)

beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

Leuk Bevonden:
    3
    lol

whaha,luie sodemieter wees blij dat er iemand op je post reageert.
    als jij denkt dat alles en iedereen maar meteen voor meneer klaar staat om direct te voldoen aan jouw eisen......dan zit je er mooi naast.
    3453453 paginas zijn er volgetypt door en voor mensen die vragen hadden en antwoord gaven.
    stel dit soort vragen in de topic waar deze voor gemaakt is en/of gebruik de zoekfunctie.
    ZOEKFUNCTIE......zoeken weet je wel.....net zoals jullie zogenaamd de stranden afstruinen op zoek naar aangespoelde potvissen,ingegraven duitsers en beachcrystals:confused:

8. Deazer

Deazer Espionage

Leuk Bevonden:
    0
    Waar kun je eigenlijk zo'n optische kabel halen voor surround? En tegen welke prijs?

9. Rick

Rick Extreme gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Ik haal ze bij play.com voor 6 euro lekker goedkoop,maar je kan ze ook gewoon bij Dixons of zo kopen.:D

10. Deazer

Deazer Espionage

Leuk Bevonden:
    0
    Oke, thnx.

Deel Deze Pagina