5.1 surround set voor xbox 360

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Tranq, 5 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tranq

    Tranq Active Member

    Berichten:
    343
    Leuk Bevonden:
    0
    zijn er nou ook 5.1 surround sets te koop die je rechtstreeks op je xbox 360 kan aansluiten met dat kabeltje die je bij de advanced scart kabel kreeg? en zoja weten jullie misschien welke?
     
  2. Bosbeest

    Bosbeest Beast in the dark

    Berichten:
    420
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zag een tijdje geleden een 5.1 setje speciaal ontwikkeld voor consoles, maar vooral voor de xbox 1, maar ik kan m niet meer vinden... (hij kostte wel ong. 600 eurie en was niet in NL verkrijgbaar :9)
     
  3. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    bij de MM in maastricht stond (een hele dure) 5.1 set voor de xbox, ik neem aan dat je die ook wel op de 360 kunt aansluiten
     
  4. moederfietser

    moederfietser Active Member

    Berichten:
    91
    Leuk Bevonden:
    0
    de kabel die meegeleverd is met je xbox360 heeft een optical audio poort, dat klepje in die kabel waar een rood licht uitkomt, daarmee kun je 5.1 sets digitaal aansluiten op je xbox360. je meot dus voor een set kijken die via een optical poort aan te sluiten is, zulke sets hoeven niet heel duur te zijn.
     
  5. christvs

    christvs Active Member

    Berichten:
    661
    Leuk Bevonden:
    0
    Neem de Logitech Z-5500 die heb ik ook is geweldig! je moet wel een optische kabel kopen.
     
  6. jn79

    jn79 {:]king of halo{:]

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb een 5.1 setje van thrustmaster koste 2 jaar geleden 175 euro,,prima geluid en werkt op xbox en xbox 360 met advanced scart kabel.

    voor deze prijsklasse heb je geen top kwaliteit maar goed genoeg om te genieten van dolby digital surround 5.1

    Ps vergeet niet je sound-instellingen op je xbox(360) te veranderen naar dolby surround anders heb je nog stereo :)
     
  7. MORPHEUS

    MORPHEUS SNAKE

    Berichten:
    726
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor 175 euro geen topkwaliteit verwachten? Hoe hoog zijn je eisen wel?
     
  8. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Ik heb zelf de Creative Inspire 5500
    [​IMG]

    Doet het erg goed en als je wilt mag je hem van mij overnemen :) Wil zelf namelijk wel overstappen naar de 5500 van logitech :9

    Edit:/ Wat is eigenlijk je budget? Als euro's er niet toe doen, zou ik als ik jouw was maar zelf voor de 5500 van Logitech gaan ;)
     
    Laatst bewerkt: 5 mrt 2006
  9. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    175 euri is goedkoop voor een (5.1) Dolby Digital set hoor;)
     
  10. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Als je wilt kan je er duizenden euro's aan uitgeven. Maar dan kom je bij het budget van de doorsnee gamer. Dat in combinatie met de leeftijd ;) Kortom, ze hebben vaak geen duizenden euro's te besteden ;)
     
    Laatst bewerkt: 5 mrt 2006
  11. Joost

    Joost Active Member

    Berichten:
    155
    Leuk Bevonden:
    0
    je kan hem natuurlijk ook op je huidige versterker aansluiten en hem via deze laten lopen, evt via een tulp verlenger en de gele gewoon in je tv doen.
     
  12. halo_operator

    halo_operator H2O Huntedkiller

    Berichten:
    84
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb een setje van 40 euro, van Qware, geen slecht setje. goed geluid en werkt perfect via de scart (geluids outputs) alleen de boxjes zijn niet zo klein maar ja boeie je heb wel goed geluid voor een mooi prijsje (bas is passief dus diep en voor films) actief is voor muziek meer
     
  13. Bosbeest

    Bosbeest Beast in the dark

    Berichten:
    420
    Leuk Bevonden:
    0
    wat ik altijd zo jammer vind is die draden... als die tiefusdraadjes door me kamer, ik kan nl niet zomaar links en rechts neerzetten, want links is mn bed, en rechts mn deur, dus enige optie is balken boven in kamer maar dan zit ik met draden... iemand een idee?
     
  14. halo_operator

    halo_operator H2O Huntedkiller

    Berichten:
    84
    Leuk Bevonden:
    0
    heb het zelfde probleem, mishien met plakband of tape aan muren zetten of aan plafond. werkte bij mij wel maarja dan kan je ze niet zo veer weg zetten.
    of langs de muren met plinten??:p ach de draden zullen het altijd opfokken. dat is nou eemaal de wet der draden (net zoals dat ze altijd in de knoop raken vooral bij controllers)
     
  15. Murdock_NL

    Murdock_NL XBOX360 User

    Berichten:
    100
    Leuk Bevonden:
    0
    kan tog geen 5.1 zijn moet je tog optische kabel voor hebben ofzo... zal dan tog wel gewoon stereo zijn denk ik of zie ik dat fout...
     
  16. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Hij zegt ook niet dat het dolby digital is ;) Het zou waarschijnlijk Dolby Pro Logic of gewoon stereo zijn idd.
     
  17. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Ik heb dit JVC setje aan mijn Xbox 360 hangen.

    Werkt heerlijk.

    @ Bosbeest

    Ik heb ze gewoon netjes tegen de plinten aan liggen. Je hebt van die kleine witte haakjes om ze te bevestigen.
     
  18. tasso

    tasso de gamer

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat probleem had ik ook, probleem opgelost door een dolby 5.1 koptelefoon van creative de hq-2300 voor 99 euro bij alternate.
    Nou dan gaat er echt een wereld voor je open, dan hoor je echt alles wat je normaal niet hoort en het idee van geluid rondom je heen werkt echt.
    Ik was zelfs zo onder de indruk dat ik net een philips hd1500 draadloze koptelefoon heb gekocht ook met 5.1, dts pro logic2 maar dan draadloos en met een versterker.
    Nou en dan wordt het pas echt genieten, maar ik gebruik deze ook voor films
    die bas gaat echt door je heen en met de philips zit je er echt helemaal middenin.
    Maar ja deze koptelefoon is dan ook 450 euro een stukkie duurder, maar de creative is een heel goed alternatief met een goede bas en decoder en je vergeet alles om je heen
     
  19. Bosbeest

    Bosbeest Beast in the dark

    Berichten:
    420
    Leuk Bevonden:
    0
    een 5.1 surround koptelefoon met decoder? (wat ik decoder hehe)... en die van philips heeft ook versterker? mn pa krijgt philips producten met korting duss...

    iig enorm bedankt!

    nu nog iets bedenken voor meer dan 1 persoon :9
     
  20. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina