5 gratis Arcade games bij Xbox LIVE Gold

Discussie in 'Algemeen' gestart door zaangamer, 31 okt 2008.

1. zaangamer

zaangamer Guest

Kreeg net een mailtje van het Xbox LIVE team en daarin stond het volgende :

"Upgrade nu naar Xbox LIVE GOLD en ontvang gratis 5 Xbox LIVE Arcade games waaronder de cultklassiekers Streetfighter 2 en 3D Minigolf. "

Dus als je nog geen Xbox Live Gold hebt is het nu de tijd om je aan te melden. Details kan ik helaas nergens terugvinden op de site of op LIVE en ik heb het zojuist geprobeerd door een gratis Zilver account waarbij je een maand gratis Gold krijgt maar ik heb helaas geen games gekregen.

Als iemand hier meer informatie over weet te vinden meld dat dan hier

2. Gallardo

Gallardo De vrolijke strijder

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nog wel 1 maand kaartjes liggen vandaag maar even proberen dus.

3. Mastat

Mastat Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Ik denk dat dit alleen werkt met 360's die nog niet geregistreerd zijn of online zijn geweest met gold. Het is denk ik serienummer gebonden en niet gamertag gebonden.
    Maar als het werkt laat het dan maar even weten.

4. zaangamer

zaangamer Guest

leuk, weer een actie waarbij degenen die al jaren geld in MS pompen niks aan hebben. Altijd fijn die acties.

5. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.107
    Zo dacht ik er ook over.. Typisch M$ weer..

6. shd

shd Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kocht een nieuwe elite en migreerde mijn arcade spellen. 1 spel deed het niet meer dus contact gezocht met MS. Krijg je te horen dat er ergens staat dat het kan gebeuren bij aankoop nieuwe box en dat ze het niet vergoeden. Sindsdien koop ik bijna geen spellen meer voor mijn xbox en bijna alles voor de PS3. Uitzondering Fallout 3 en fable 2. Gaat om 5 euro maar uit principe koop ik geen spellen meer voor mijn xbox.
    Mijn achievements staat ook al een jaartje stil.

De vorige xbox360 ging kapot en MS bleef koel volhouden dat ik de xbox fout geplaatst had of ermee bewogen had.
    Leugenaars werkte met protocol om klanten met kapotte xbox op afstand te houden dat is nu wel duidelijk.

MS zorgt niet voor bestaande klanten.....

Jammer want op zich is het een mooi apparaat.

Laatst bewerkt: 31 okt 2008
  7. Duke_Jay

Duke_Jay Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    In al hun verwoede pogingen om meer casual gamers aan te trekken vergeten ze de belangerijkste groep, de trouwe fans die al jaren veel games kopen.=(

8. holyboy

holyboy The one from above

Leuk Bevonden:
    0
    Ik doe er niet zo moeilijk over. Hetzelfde gebeurt toch ook met bundle verkoop. Toen ik mijn 360 kocht was ik blij dat ik hem ondanks dat hij overal uitverkocht was, 2 weken na de launch had. Terwijl als ik hem nu koop hij 2 keer goedkoper is en 2 spellen erbij krijg.

Dit is gewoon een actie om meer mensen online te krijgen, zodat ook de gamers die er al langer zijn, meer mensen hebben om tegen te gaan spelen. Dus ik zie niet dat de "hardcore" gamers hier benadeeld worden.

9. tmffirework

tmffirework Willem II Tilburg!

Leuk Bevonden:
    0
    Leuke actie voor mensen op wie hij van toepassing is.

Mij maakt het verder niet uit :9

10. donsjonnie

donsjonnie Xbox One

Leuk Bevonden:
    0
    Als we hier toch M$ aan het bashen zijn.
    Xbox originals werken niet met een vga kabel.
    Bel je de helpdesk, zeggen ze ook dat het in de voorwaarde staat.
    Ik moet maar een normale tv nemen en anders heb ik "pech" gehad.
    Maargoed, nu hebben hun pech. Ik hou m'n centjes wel in m'n zak.

11. Goof R Dam

Goof R Dam Goof R dam

Leuk Bevonden:
    0
  12. Michel V

Michel V Xbox 360:)

Leuk Bevonden:
    0
    Goof R Dam kijk ff naar de datum;) dat is vorig jaar, dus ik weet niet of dat dit jaar weer is.

13. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.083
    Welke andere games zitten in de deal?
    Ik heb ook een maand geleden een Elite gekocht, nog nieuw in de doos en dus ingepakt, en ik heb ook nog een 13 maanden xbl gold kaart liggen, dus goed nieuws dat ik even heb gewacht met aansluiten enzo :)

Puzzle Fighter zou mooi zijn. Leuke game is dat, maar op PSN is hij 10 euro, en dat heb ik er niet voor over.

Deel Deze Pagina