Website: http://www.50bloodonthesand.com Het is ondertussen alweer een tijdje geleden dat de laatste 50 Cent game in de winkels werd geïntroduceerd. Tijd dus voor een opvolger. Blood on the Sand zalgeen echte sequel worden op Bulletproof en is erg geïnspireerd op Gears of War. De game zelf zal ook draaien op de Unreal Engine 3 en bevat een co-op mogelijkheid. Verder is er een score systeem in arcade stijl en zelfs Mark Rein moet erg onder de indruk zijn geweest van Blood on the Sand. Aaron Blean van Vivendi Games is erg enthousiast over de game: “Zodra de game uit is zullen de mensen door hebben waar onze focus ligt bij de sequel. We hebben alle nadruk gelegd op de gameplay kwaliteit.” Blood on the Sand zal exotischer zijn en heeft meer weg van een Hollywood blockbuster, waarin 50 Cent het opneemt tegen een aantal internationale gangers. “Ik zou zeggen dat het geïnspireerd is door Three Kings meets Lock, Stock and Two Smoking Barrels, het is zeker een misdaadverhaal”, aldus Blean. (bron: Gamez.nl) Filmpjes: Iemand al gespeeld? Ik nu een half uurtje, en hij is heel leuk! Goede muziek, speelt lekker, en het schieten en wegduiken werkt heel vloeiend \o/
Winterbaas had idd al een topic gemaakt. Hier staat wel een mooier plaatje boven though. Maarja, te blijft 50 Cent in de woestijn
Dan gooi ik hier een slotje op. Voor de youtube-tags hoef je overigens alleen de code van de video te kopieeren en niet de hele link.
Je kan ook op threadtitel zoeken wat in dit geval erg handig is. Maar goed, deze kan dicht. Edit:// Niet weer