Ik vroeg me af waar jullie mee spelen. Ik lees verschillende dingen over dat er met 60 hertz minder detail is vanwege minder lijnen. Maar aan de andere kant heb je met 60 hertz rustiger beeld en ( zeggen ze) een betere beeldkwaliteit. Op de ps2 zet ik de games als het mogelijk is zo veel mogelijk op 60 hertz vanwege de zwarte balken, maar op de xbox heb je daar zoiezo geen last van. Waar spelen jullie nou mee. Ik speel trouwens altijd op 60 hertz.
ik geloof 60 dacht dat dat mooier en vloeiender was. Maar zal niet echt veel verschil maken denk ik zo.
Yo ik ook 60 hz, het loopt allemaal wat soepeler. Een goed voorbeeld is de N64 met bijv zelda. Daar speel je op 50 hz. Daar kun je merken dat alles wat trager gaat etc. Zelfde als bijv Mario. Maar als je bijv zelda the windwaker hebt met die zelda orcarina of time er bij, kun je merken dat alles veel sneller en soepeler loopt dan 50hz.
mooier is het niet, gaat alleen vloeiender... en wat rustiger beeld, de lijnen gaan sneller... Maar mooier nope...
Ik vind het mooier hoor, als beeld rustiger,stabieler en iets sneller is in sommige gevallen vind ik het toch heel wat mooier
Ik ben blijkbaar de enigste die 50Hz gebruikt. Je hebt een wat scherper beeld, en ik heb geen last van de iets lagere refresh rate. Persoonlijk vind ik ook dat de gameprogammeurs best wel de moete kunnen nemen om de spellen aan te passen aan de lagere refreshrate.
het aantal hz staat voor de refresh per seconde... hoe hoger hoe meer refresh hoe soepeler het spel loopt... naja altans het beelt loopt... dus vanzelfspreken.... 60Hz dat is wat je moet hebben.. Kijk eerst wel achterop je tv... (op die stikker) of je tv 60Hz aankan... sommige kunnen nl nog maar tot 50Hz
Met Zelda TWW staat er ook 60 of 50 HZ en ik wisdt niet wat ut betekende maar nu weet ik ut duz bedankt
Er is dus niets van waar dat je geen 60 Hz kan gebruiken op een 100 Hz TV omdat het 't dubbele (120) moet zijn??? [want dat heb ik nogal wat gelezen hiero op 't forum]
hehehe nee is absoluut niet waar... als je 100 heb... kun je dus ook 60 aangezien 60 minder is dan 100... je tv zou 100 aankunnen... het spel doet 60.. dus blijft het 60 klaar
Het enigste wat 100Hz tv's doen is de beelden die ze krijgen 2x weer te geven. Dus lijkt het me logische dat als ze een 60Hz signaal krijgen dit ook verdubbelen en je dus 120Hz krijgt. Ik weet het niet zeker maar dit lijkt me het meest logische.
jah maar eigenlijk schiet je daar nix mee op... word niet vloeiender beeld ofzo... alleen rustiger voor je ogen...
ohwww dat... jah zou kunnen als je een 100Hz tv en het spel is 50 Hz dat hij 2x de zelfde refresh achter elkaar doet... zodat de tv toch 100 Hz draait... maar het spel gewoon eigenlijk 50Hz is.. als je een 120Hz tv heb en het spel is 60Hz zou je het zelfde kunnen krijgen..... mocht het echt kloppen dat die tv dat zo doet... mijn tv kan nl van 50 tot 60 Hz dus kan ze gewoon allebei... misschien kunnen die dan van 60 tot 120Hz ???