50% korting op xbox live

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Moondrake, 4 mrt 2004.

1. Moondrake

Moondrake T-Shirt Ninja

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb gelezen op xbox.nl dat je bij aankoop van een bepaald spel(len) 50% korting kreeg op xbox live starter kit. Nou staat er op deze pagina ook nog dat dit geld voor de freerecord shop en andere winkels.

Ik ben naar de freerecordshop gegaan en heb amped 2 gekocht voor 40 euro, maar die starter kit niet gekregen voor de helft van de prijs! Wat moet ik doen? Ik dacht misschien aan een mail naar microsoft met het bonnetje ingescant?

Thx!

2. Tain

Tain Console verslaafd

Leuk Bevonden:
    0
    Heb je ze allebei tegelijkertijd gekocht?

3. Moondrake

Moondrake T-Shirt Ninja

Leuk Bevonden:
    0
    ja ik heb ze allebei tegelijk gekocht

4. Tain

Tain Console verslaafd

Leuk Bevonden:
    0
    Dan zou je eerst even naar Microsoft moeten gaan bellen voordat je mailtjes gaat sturen. Maar de actie van xbox live staat trouwens ook helemaal niet op de freerecordshop.nl pagina, wat wel een slechte zaak is

5. Moondrake

Moondrake T-Shirt Ninja

Leuk Bevonden:
    0
    Ja ok , bedankt _O_
    Ik zal ze eens bellen.

6. Jeroen

Jeroen nomnomnom

Leuk Bevonden:
    4
    Zo'n zelfde soort actie was toen ook bij de spellen Brute Force, MM3 en nog één. Ik had toen MM3 en gelijk een starters kit gekocht bij Intertoys waar dus ook die actie was. Toen ik daar één maal in die winkel aankwam wouden ze mij helemaal geen korting geven omdat ze er niks vanaf wisten. Gelukkig had ik van die actie die op internet stond een afdruk gemaakt en heb ze die voor de neus gedrukt. Toen moesten ze wel korting geven, wat ik dus ook kreeg.
    Dus het wil nog wel is makkelijk zijn als je van die acties een afdruk maakt en meeneemt naar de desbetreffende winkel.

7. Vaag

Vaag Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik had hetzelfde bij een aankoop van een Rossopack.

Ik ging eerst naar free recotd shop,maar daar wisten ze van niks over deze aktie.

Ik ben toen maar naar Bart smit gegaan,waar ze wel duidelijk aangeven van deze aktie teweten.
    Hier heb ik hem vervolgens ook maar gekocht :p

8. ewout

ewout Addicted 17-05-02

Leuk Bevonden:
    1
    De 50% korting-actie liep maar t/m 30-april, ik weet niet of je voor die tijd het spel hebt gekocht ? ( waarschijnlijk niet, want op 1 maart is CS pas in prijs verlaagd.... )

Groeten Ewout

EDIT: haha, stupid me!!! kan de maanden niet zo goed onthouden ;)

Laatst bewerkt: 4 mrt 2004
  9. Rinus

Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Januari, februari, maart, april, het is nou 4 maart, 30 april duurt nog een tijdje.

10. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Dit hoort niet in dit gedeelte van het forum thuis. Ik verplaats deze thread naar xbox algemeen.

11. winnieandbuzz

winnieandbuzz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wil je niet beledigen maar eh.... waarom betaal je dan het volle pond? Dan laat je toch de boel liggen en ga je naar een andere zaak? Dat gaat wat vlotter dan een bonnetje naar Microsoft sturen..

12. Moondrake

Moondrake T-Shirt Ninja

Leuk Bevonden:
    0
    Kan ik nou het beste een afdruk maken van de actie en met het bonnetje teruggaan naar de winkel of even naar microsoft bellen?

13. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    ik zou direct terug gaan naar de betreffende winkel.
    Als ze niet op de hoogte zijn van de acties die lopen, is dat hun probleem.

(Maarja, misschien doet net die winkelketen niet mee aan die actie...)

14. Supercharged

Supercharged Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Dit had ik ook bij de intertoys, daar wisten ze ook weer eens nix van die actie af.
    Maar toen gingen ze wat zaken door elkaar halen en om een lang verhaal kort te maken; ze vertelden me dat Amped 2 een demo(!!!) was die bij de live starterkit hoorde en ik hoefde dus alleen de live starterkit te betalen en amped 2 kreeg ik helemaal gratis... :)

BTW: Het valt me ook op dat bijna geen een winkel die de actie zou moeten ondersteunen, iets aangeplakt heeft, behalve de bart smit...:confused:

Laatst bewerkt: 4 mrt 2004
  15. Pejannl

Pejannl Lan Guru

Leuk Bevonden:
    14
    Bart Smit en Free Record Shop doen beide mee aan die aktie.

Dus gewoon teruggaan naar de winkel!

16. ZeMMiK

ZeMMiK Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had het ook met de Grand SLam pack..ook uitgedraaid en onder de neus gehouden en toen inderdaad meegekregen...je moet het in de winkel regelen.....

17. Moondrake

Moondrake T-Shirt Ninja

Leuk Bevonden:
    0
    Hey allemaal bedankt voor jullie hulp Ik ben vanmiddag naar de FRS geweesd. Ik liet hen de uitgeprintte shit zien en toen haalde hun een of andere briefje tevoorschijn dat hun niet meededen aan deze actie. Toen zei ik dat ik mijn geld dan terug wou.
    Hij zei: Denk je dan dat er andere winkels zijn waar ze wel aan die aanbieding doen?! *Heel chagrijnige toon*
    Ik kreeg toch mijn geld terug en ben toen naar intertoys gegaan, daar wisten ze niks van deze actie af, ben toen maar naar de dixons gegaan en daar wisten ze er wel wat vanaf. Heb hem daar gekocht en uiteindelijk dus toch alles voor de goede prijs gekregen!

18. Supercharged

Supercharged Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Beetje vaag dat Microsoft overal reclame maakt voor de winkels die aan de actie mee zouden doen, terwijl gewoon een heleboel van die winkels dan toch gewoon niet meedoen. Zullen ze blij mee zijn...

19. Tigerstyle

Tigerstyle Cinematic

Leuk Bevonden:
    5
    Ik dacht dat het alleen bij rosso/grand slampack is? is dat ook gewoon bij het kopen van spel?

20. FreeShooter

FreeShooter No pain, no gain!

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb pas gebruik gemaakt van deze aanbieding maar nou zag ik net dat je bij de FRS voor 50 euro zo'n Xbox Live Starters Kit + Crimson Skies krijg , terwijl ik er paar weken terug 90 voor heb betaald

Deel Deze Pagina