dat er 500 live paketje naar nedeland kommen is onzin dis mijn bron mailtje naar ms en ik weet het engels daar klopt niks van en van het nederland ook nie voor de dege die denke dat ze leuk zijn. mzzl bartos
Omdat het sukkels zijn Waarom zouden ze zeggen dat er 'maar' 600 setjes voor de Nederlandse markt zijn? MS zelf zegt ook dat 'er genoeg setjes aanwezig zullen zijn' maar wij weten beter
hmmm, ik heb bij ons op het werk nog niets gehoord of we hem gaan verkopen en zo ja, hoeveel. Maar ik ga er van uit dat we hem wel gaan verkopen, aangezien we fanatiek in de consolewereld zitten. Maar zogauw ie binnenkomt, hou ik er lekker eentje voor mezelf achter, dan zit ik tenminste goed
ik heb ze gebeld en die domme doos (sabrina) zegt dat ze geen info heeft. edit wouter hoe weet jij dat dan?? edit2 wouter ben jij ook wouter de post kabouter??
Heel misschien omdat we ze zelf ook gaan verkopen? Ik weet nog wel meer over de verdeling maar kan daar niks over naar buiten brengen.
lijkt me ook erg vreemd dat als er maar 600 pakketjes zijn voor NL dat jullie de helft krijgen? Heb je ergens feiten waaruit blijkt dat er maar 600 in het totaal naar de NL gaan? En dat winkels als de FRS, Dixons, V&D etc er geen krijgen?
Wouter zegt dat er in heel Nederland maar 600 Live! paketten worden geleverd, terwijl bij de poll op de frontpage wordt aangegeven door Kobold dat er bij jullie pre-orderactie 300 te bestellen zijn. En volgens mijn rekenkunsten is 300 nog steeds de helft van 600...