60 hertz games op 50 hertz tv?

Discussie in 'Algemeen' gestart door the hammer, 3 jul 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. the hammer

the hammer goeiemorge

Leuk Bevonden:
    0
    zoals de titel het kan dit want obivilion staat op het hoesje en tvtje met 60 hertz en mijnes is maar 50 |:-

2. Jel0

Jel0 <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    Ja het kan wel maar je beeld zal wel gaan schokken als je de tv op 60hz zet. Maar ja het blijft een risico, ik heb dit ook gedaan op mijn 50HZ tv maar die ging uiteindelijk ineens kapot (weet niet of dat aan de 60HZ instelling lag overigens:)).

3. mr.elk

mr.elk een beetje maar

Leuk Bevonden:
    0
    op de ps2 kon ik DOA2 niet op 60 herz spelen, maar alle xbox 360 spellen lukken wel op 60 herz. ik weet niet waar het aan ligt.

ik zou zeggen probeer het gewoon en als hij het niet doet ruil het spel dan om of koop een goedkope 60 herz tv op marktplaats.

4. BuLLeTTiMe 88

BuLLeTTiMe 88 .

Leuk Bevonden:
    0
    Sommige tv's die zijn 50Hz maar die zetten een 60 Hz signaal om in 50Hz. Je kan het dus altijd proberen :)

5. DutchDemons

DutchDemons Total Domination XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    53
    Bij oblivion schijnt dit geen problemen te geveb, enkel de intro schokt en ingame heb je af en toe wat haperingen. Andere games schijnen het gewoon niet te doen op deze manier.

Ik zou even een game lenen of huren ,goedkope oplossing lijkt mij:)
    OF je neemt de gok en koopt de game gewoon.

6. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    op een 50Hz tv kan je geen 60Hz games spelen...Speel deze spellen op een andere tv

tevens is deze vraag in het verkeerde forum gesteld (xbox 360 Algemeen/Hardware) en daarom sluit ik deze thread

Laatst bewerkt: 3 jul 2006
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina