1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

60Hz op een 50Hz TV

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Biscuitje, 7 sep 2003.

  1. Biscuitje

    Biscuitje Chili Peppers!

    Berichten:
    1.971
    Leuk Bevonden:
    5
    Hoi, Ocarina of Time op de GameCube (die v/d bonusdisc dus) is alleen maar geschikt voor 60Hz TV's. Maar is het nou slecht voor je TV om deze gewoon op een 50Hz TV te spelen? Hij doet het gewoon, en het beeld is gewoon normaal....
    Maar is het slecht voor je TV?

    Groetjes Bisc!
     
  2. kuhio

    kuhio Active Member

    Berichten:
    26
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je tv het beeld gewoon goed weergeeft, kan hij blijkbaar wel 60Hz aan.
     
  3. Biscuitje

    Biscuitje Chili Peppers!

    Berichten:
    1.971
    Leuk Bevonden:
    5
    Ja, maar is het niet slecht voor de TV? Ik was er zelf wel achter dat hij het aankon ja|:-
     
  4. SjoerdV NL

    SjoerdV NL Hardcore Poster?

    Berichten:
    2.135
    Leuk Bevonden:
    2
    Een gamecube is ontworpen om op de TV te spelen dus waarom zou een TV kapot gaan van een Xbox/Ps2/Gamecube???
     
  5. ZeRo T

    ZeRo T Banned ;)

    Berichten:
    220
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja en een auto is ontworpen om over land te rijden dus dan kan ie ook over puntige stenen! omg wat een domme opmerking! |:-

    Ik denk dat je dan toch een 60hz tv hebt want ik heb hier ook een 100hz breedbeeld en een 50hz normale televisie en op die 50hz is het beeld dus echt vet gaar als ik zelda bonus disc erop speel.
     
  6. Rayquaza

    Rayquaza lopen biatch:P

    Berichten:
    190
    Leuk Bevonden:
    0
    heb die demodisk nog geneens gespeelt, zal het zo eens op mijn 50hz tv testen..:D
     
  7. Cole Trickle

    Cole Trickle Active Member

    Berichten:
    1.954
    Leuk Bevonden:
    6
    Als je tv games afspeelt op 60 Hz en de graphics zijn teminste gelijk of beter dan op 50 Hz, dan kan je tv dit aan en is het niet slecht voor je tv. Sterker, ik zou de Xbox standaard op 60 Hz zetten dan.

    Mocht je tv geen 60 Hz ondersteunen, ziet het beeld er niet mooi uit, zelfs echt lelijk of je hebt geen beeld. Vrij duidelijk dus
     
  8. HanTheMan

    HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.536
    Leuk Bevonden:
    74
    Op de 1 of andere manier ( kweet niet of dit aan 60Hz ligt) heb ik altijd een zwarte balk rechts in beeld met gamecubegames net alsof het beeld naar links is opgeschoven.. echt vreemd
     
  9. The Arowana

    The Arowana Reloaded

    Berichten:
    805
    Leuk Bevonden:
    0
    ja.. dan kan je tv geen 60hz aan.. staat in de handleiding.. als hij niet moeilijk doet draaitie 'm op 60 hz.. dus, je tv kan het gewoon aan biscuitje..
     
  10. Biscuitje

    Biscuitje Chili Peppers!

    Berichten:
    1.971
    Leuk Bevonden:
    5
    Tja, het is gewoon een oude 50Hz TV. Die blijkbaar geen moeite heeft met 60Hz :)
     

Deel Deze Pagina