Help.. ik krijg me beeld neit op 720dpi terwijl ik een hdtv heb. En hij gaat flikkeren het beeld al ik hem op hdtv instel
Heb je de hdtv kabel ook het schakerlaartje omgezet naar hdtv, hij staat standaar namelijk op normale tv. En kijk is of het helpt als je hem op 60 hertz zet!
Heb een lg tv 82 cm Hij is hd ready. En ja ik hem de schakelaar omgezet. Maar hij doet het dan wel. Maar het beeld gaat flikkeren. door elkaar heen enzo
Mja HD ready betekent vaak niet dat hij ook daadwerkelijk HD weergeeft. Linkje naar de site van je tv zou handig zijn.
pimmy: hd ready betekent dat ie minimaal 480/720i aan kan + hdmi/dvi aansluiting heeft.. dat zal het wel niet zijn, maar wel handig als ie ook het typenr had gegeven voor het geval dat
Dat betekent het lang niet altijd. HD Ready wordt vaak gebruikt als term voor tv's die wel een hd signaal kunnen ontvangen maar het dan downscalen naar een 480i formaat.Hoeft niet zo te zijn maar gebeurd wel.
pimmy: nee, dat klopt niet.. dan is het geen HD Ready TV: "Een tv toestel is HD-Ready wanneer hij voldoet aan de volgende eisen: een minimale resolutie van 720 lijnen breedbeeld en een High Definition input via een component aansluiting én een DVI of HDMI.".. google maar Daarna komt HDTV, en later komt nog SuperHD (met iets van 4k x 4k resolutie!)
frank: ja, die moet het gewoon doen : Component 1 (480i ~ 1080i) probeer eens op een gewone TV. En ik neem aan dat je de component kabels hebt (of VGA als je tv dat pakt)