8 tegen 8 is niet genoeg!

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Xbox_God, 18 sep 2004.

  1. Xbox_God

    Xbox_God Active Member

    Berichten:
    143
    Leuk Bevonden:
    0
    Waneer komt een live spel dat je net als op pc in totaal 50 of 60 spelers online kan strijden??? :confused:
     
  2. Elite

    Elite Elite TAR

    Berichten:
    1.498
    Leuk Bevonden:
    14
    voorlopig niet.
    Hoewel SW Battlefront wel Bots heeft dus je trekt wel met meer dan 16 units ten strijde.
    wel es 8 tegen 8 geHaloed? das prima hoor. in Joint Operations zit je ook maar te zoeken omdat de maps op meer spelers zijn aangepast (lees: veel te groot zijn).
     
  3. woolyonline

    woolyonline I will kill you!!

    Berichten:
    929
    Leuk Bevonden:
    0
    Battlefield modern combat daar kun je met meer dan 16 spelers in een game!

    greetz wooly
     
  4. ITNL3

    ITNL3 Jedi Knight

    Berichten:
    776
    Leuk Bevonden:
    5
    die zijn er op de pc versie ook niet echt hoor. Heel weinig iig. Star wars battlefront wordt iig het beste live! spel ooit denk ik.
     
  5. Xbox_God

    Xbox_God Active Member

    Berichten:
    143
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb net op gammo gekeken peeps! Voor pc ; Battlefield 1942 = online voor max 63 spelers :mad:
     
  6. bilsplijter

    bilsplijter Active Member

    Berichten:
    132
    Leuk Bevonden:
    0
    Eerlijk gezegt = 20 vs 20. een map overvol.
    (Ik praat ff over SOF2 op de PC)

    10vs.10 vink nog wel netjes maar als het er echt heel veel worden (15vs.15 is wel lkkr raggen) maar 20vs.20 is toch wel veel hoor.

    NATUURLIJK! leuk raggen dat wel, maar overal waar je gaat is iemand.
     
  7. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    LOl en dat vind jij te weinig |:- .Ik heb het id dat gamers met niks meer tevreden zijn mensen wees blij met wat je hebt.Het zelfe gezeik op halo 2 omdat er geen bots in zitten beginnen er een aantal helemaal te filppen.8 vs 8 is mischien wat karig maar 10 tegen 10 is ruim voldoende dan heb je nog de ruimte om je kont te keren
     
  8. Rodger Young

    Rodger Young Active Member

    Berichten:
    1.536
    Leuk Bevonden:
    5
    als je met 30 tegen 30 speelt heb je meestal ook geen ruimte voor taktiek ed. Enige spel dat echt massa was, was een mmorpg maar lagte het als de neten. Als iedereen 100mb upload en download heeft praten we wel verder.
     
  9. Socks

    Socks a.k.a sokken

    Berichten:
    458
    Leuk Bevonden:
    0
    bij joint operations typhoon rising vond ik het anders wel aardig werken, en dat is 50vs50

    en ik had geen last van lag en goeie ping enz.
     
  10. The Stig

    The Stig www.snyggast.se

    Berichten:
    718
    Leuk Bevonden:
    0
    SW:Battlefront wordt 24 spelers online mogelijk en dat betekend 12 tegen 12, dat is mooi, ik vind dat ze dat bij halo 2 eigelijk ook mogelijk zouden kunnen laten maken, kun je ook lekker 8 tegen 8 tegen 8 doen! 3 teams, 3 kampen ipv 2 en je hebt 2 keer zo veel vijanden en 3 verschillende gevechten!
     
  11. Lamborghini

    Lamborghini Guest

    100mb upload? lol
     
  12. FabianNL

    FabianNL Guest

    bilsplijter, SOF2 is ook niet een spel wat gemaakt is voor 20 vs 20, daarom zijn de maps ook veels te vol dan en is er geen snars meer aan. Spellen als BF en JO zijn daarvoor gewoon gemaakt, die maps zijn lekker groot en dat gaat perfect, dus je hebt dan gewoon tacktiek ook hoor Rodger Young, zolang de maps er maar echt op gebouwd zijn voor zoveel spelers
     
  13. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.979
    Leuk Bevonden:
    3.322
    ik heb star wars battlefront al en heb ook al systemlink gespeelt en dat was erg leuk :) samen met een vriend in hetzelfde team tegen andere bots. weet aleen niet meer hoe groot de teams waren :p maarja check ik nog wel na.

    Laters Servantes
     
  14. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    waar heb je hem gekocht :eek: en hoe is deze op Live?
     
  15. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    Volgens mij is het illegaal. Correct me if im wrong
     
  16. FabianNL

    FabianNL Guest

    nja, waarschijnlijk wel...en kan nou wel vragen om ze ervaringen maar dan staat er binnen no-time toch een mod met z'n slotje te zwaaien (en daar heb ik nix op tegen!) dus ga maar weer ff on-topic
     
  17. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    16 man in Black Arrow is net genoeg. Mss wel net teveel, want ik vind het het leukst als het 5-5 is of 6-6. Maar in een game als Battle Field Modern Combat (Xbox Live dus) mogen er weer meer. Maar dan heb je weer kans dat iedereen er met een voertuuig vandoor gaat > waardoor je dus hele stukken kan lopen :mad: (net als in Joint Opps. - pc)
     
  18. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.979
    Leuk Bevonden:
    3.322
    Hey ik heb hem niet gekocht je snap me wel en ik heb geen live heb hem aleen systemlink gespeelt en dat vond ik erg leuk :) helegroote battles net als battlefield moet je van die punten controleren en je kan in allerlei voertuigen erg leuk. Maar fable is leuker ;)

    Later Servantes
     
  19. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    8 tegen 8 vind ik prima, liever meer ruimte voor tactiek.
    zodra iedereen het supersnel adsl heeft praten we verder ;)
     
  20. ITNL3

    ITNL3 Jedi Knight

    Berichten:
    776
    Leuk Bevonden:
    5
    halo is 8 vs 8 eigenlijk te veel. 4 tegen 4 of 5 tegen 5 is stukken leuker. Het ligt aan het spel. Halo 1/2 is gemaakt voor max 8 vs 8. daarom is 8 vs 8 daar juist perfect
     

Deel Deze Pagina