Ik heb een klein(naja, klein..) probleempje. Vanochtend, toen ik mijn computer aan wilde zetten gaf hij de mooie woorden: "A Disk Read Error Occured. Press Ctrl+Alt+Delete to restart". Het probleem is dat het helemaal geen zin heeft om Ctrl+Alt+Delete in te drukken. Want als je hem restart zegt hij het gewoon weer. Waar het op neerkomt is dat hij gewoon niet opstart. Nou is mijn vraag of ik hier nog iets aan kan doen, of dat ik gewoon alles kwijt ben en maar nieuwe onderdelen moet kopen? Ben zelf bang dat alles verloren is. Maar misschien kan iemand van hier mij helpen. Alvast bedankt.
of je hebt een wel heel dik virus of je moet alleen je floppy's uit je pc halen tijdens het opstarten.
Dat wil zeggen dat er een disk beschadigd is. Kan zijn dat er gewoon een bestand op de harde schijf beschadigd is of dat de harde schijf de geest gegeven heeft.
Maar hoe kan ik dan zorgen dat als een bestand beschadigd is, ik die kan verwijderen? En ik heb nooit floppy's in mijn pc zitten dus dat zal het wel niet zijn. In ieder geval bedankt voor de antwoorden.
Heel kort gezegd: opstartdiskette maken, zorgen dat je in de dos-prompt komt en dan chkdsk uitvoeren.
Heb het ook wel eens gehad. Had toen (denk ik) mazzel gehad. Had namelijk de stekker eruit getrokken een uurtje zo gelaten, er weer in gedaan en hij werkte weer. Miss het proberen waard?
Hij doet het weer. Heb hem net schoongemaakt, opstart diskette erin gedaan en toen deed hij het weer. Heel erg bedankt jongens. Ik zou niet weten wat ik zonder jullie moest .