AA Porbleempje

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Antagon, 21 aug 2004.

1. Antagon

Antagon reign of victory

Leuk Bevonden:
    0
    Nou ik heb dus een probleem met AA ( America's Army) en nee niet met de trainings missies want ik hoor veel gezeik over die maar ja jongens dat heet realisme ik heb by the way alle trainingen gehaald tot nu toe behalve de 2e van de special forces want die is vrij lastig ik heb dit allemaal in 1 dag gehaald dus stop met dat gezuer van die training sessies.

Maar even to the point te komen als ik on-line wil gaan met AA dan lukt dat gewoon maar als ik in een game zit net te wachten of net in de aanval gegaan dan staat er vrij kort (2 sec) loading map en dan ga ik terug naar het hoofdmenu weet iemand hoe dat komt want dat zuigt enorm want ik heb nog geen een potje kunnen afmaken, het gebeurt meestal na ongeveer 30 sec.

Dus help me please

Antagon

p.s. sorry voor dez zo weinig punten en komma's want daar had ik ff geen zin in(punt)

p.s. 2 er zullen wel wat typ fouten in zitten want ik heb dit ff snel getypt

Laatst bewerkt: 21 aug 2004
  2. dutch_badass

dutch_badass New Member

Leuk Bevonden:
    2
    Je zit er dus 30 seconden in en dan word je terug geflikkerd naar het hoofdmenu

Het kan zijn dat de Authentication server plat ligt van AA

dan moet je het gewoon later weer proberen
    Op www.americasarmy.com is ook een status te bekijken van de servers enzo

Misschien heb je punkbuster niet aanstaan...ook een optie
    Of je PB is niet up to date genoeg...maar dat lijkt me niet het geval want je zit er al 30 sec. in

Krijg je geen melding snel te zien net voordat je er weer uitgegooid word ofzo...in de console misschien

anders zou ik het ook niet weten

3. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    ik denk dat zijn PB niet up to date is,
    je moet goed kijken of er staat dat je gekickt wordt, staat dat er dan ligt het probleem aan pb en moet je updaten
    als er niets staat kan het van alles zijn

4. Antagon

Antagon reign of victory

Leuk Bevonden:
    0
    Het probleem is dat ik hem net gedownload heb dus alles zou wel nieuw zijn, ik heb het meedrere malen gebropeerd ook verschillende dagen een half uur geleden nog. Punkbuster zie ik wel allemaal kleine teksten op mijn scherm gooien links boven als ik net in een game kom. EN nee ik krijg geen melding te zien.

5. Antagon

Antagon reign of victory

Leuk Bevonden:
    0
    Owkee ik heb het onderzocht en het licht aan mijn punkbuster maar ik heb alle updates via www.evenbalance.com (de site van PB (punkbuster))
    en daarna doet hij het nog is er nog een andere manier om hem te updaten??

6. xboxgangsta

xboxgangsta Reƫel

Leuk Bevonden:
    2
    prob nog maar eens

offtopic: Antagon, hulde aan je sig!

7. Bloody Illusion

Bloody Illusion Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb het zelfde probleem gehad deze link is alles wat er nog gebeurd moet worden, erges onder dat AA logo staat download en die moet je downen en instructies volgen *)

8. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    veel mensen worden gekickt door PB melding:
    Error loading PB Bag

als jouw dit overkomt moet je console opvragen in spel (~ teken)
    en dan dit typen (zonder aanhalingstekens)
    "pb_security 0"
    dan zal het niet meer gebeuren

9. Antagon

Antagon reign of victory

Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt

"Jongens bedankt jullie zijn top ik word echt helemaal, boehoe zo aardig :'-( " Maar even te zake hij doet het nadat ik gewoon van de PB site alles heb gedonwload en heb geinstaleerd. En Xboxgangstergrapjas "Heil aan de goede en sportieve snipers _O_ "

Jaap

p.s. mischien moet ik daar eens een thread over maken... ja ja bam deur slaat dicht ow ja f*ck ff dat antwoord verwerken.

p.s. 2 Hij mag dicht meneer de moderater.

Laatst bewerkt: 22 aug 2004

Deel Deze Pagina