Shit man hier zat ik net zo naar uit te kijken, lees ik op message board van de officiele site dat ie zeer waarschijnlijk gecancelled is!! EA heeft idd alle xbox info van hun sites verwijderd. Mooi klote is dat.
kga niet helemaal uitzoeken of het echt zo is, maar als het zo is zou het me niet verbazen. BF1942 is echt gemaakt om met 64 spelers een online battle te waarmaken, misschien is dit met de Xbox gewoon niet haalbaar..
Hetgeen wat ik heb gezien bij GAMMO was wel mooi maar niet super bijzonder hoor, ik wist niet echt wat ik van de game moest denken!!
Lijkt me eerder dat ze het gewoon pas releasen als Xbox Live er is. Zonder internet is er toch weinig aan dit grandioze spel.
Shit! het zal eens niet zo zijn! Precies de game die ik het liefst wil hebben!!!! Zonder xbox live is het ook leuk hoor! Je kan namelijk ook tegen de computer strijden.
EA was niet tevreden over de informatie verwekking die MS misschien zou toepassen (gebruiken van personal data etc)
dat lijkt me heel lastig. als je de bal hebt schreeuwen 10 mensen in je oor dat je naar hun moet spelen.
OP de PC is de SP afgekraakt, misschien vandaar ... best wel bagger dat er de laatste tijd titels worden geannuleerd.
Waarschijnlijk omdat er veel titels floppen op de XBox dat ze daardoor een beetje voorzichtig worden. De echte goede games beginnen nu pas te komen.
Gforce : Waarschijnlijk omdat er veel titels floppen op de XBox dat ze daardoor een beetje voorzichtig worden. De echte goede games beginnen nu pas te komen. Het zijn wel de titles waar ik ook een beetje naar uitkeek maar er komt nog leuks genoeg uit.
gecancellled ??? op http://www.eagames.nl/ staat ie nog steeds hoor platform = xbox genre = actie developer = ea games staat bovenin het rijtje dus k denk dat ie gewoon doorgaat of niet ?
Als hij uitkomt wanneer komt ie dan uit? Er staat wel bij dat hij op de pc komt en op de xbox! Ik denk dat hij gewoon komt!
2003 maar das toch niet zo. Die nederlandse site loopt zowiezo achter, wordt denkk 1x per week upgedate.