Bij Aabeco teleshop in Maassluis kan je met abbonement verlenging van je mobielte korting krijgen op Xbox en PS2. Ik heb mijn BEN Regelmatig verleng met 2 jaar en kreeg hem voor 196€ Actie duurt tot 31 mei
je krijgt dan zeg maar zo'n 100 euro korting.....vindt ik niet echt veel..... ik had een genie abbo van telfort afgesloten.... 180 belminuten+150 gratis SMS per maand.... kosten per maand zijn 25 euro aansluit kosten iets van 40 euro Bij een 1 jarig abbo kreeg ik iets van 160 euro terug op je rekening.....
2 jaar vind ik veel te lang. Ben doet het hier in Rotterdam trouwens prima. Ik heb verder ook weinig klachten. Dutchtone is ook prima hier. Met een telefoon zonder antenne eraan heb je trouwens veel slechtere ontvangst. Mijn oude Nokia 6150 doet het veel beter dan mijn Nokia 6210. Die 6210 heb ik dus verkocht en ik heb nu een Ericsson T39m, ook een perfect toestelletje! Ik kreeg vorig jaar een bonus 630 gulden op m'n rekening gestort toen ik een Ben abo van 1 jaar afsloot. Dat is pas korting! Das bijna een hele Xbox!
Ach... ik heb een mobile van de zaak... met dit abo belt mn vriendin, had ze al 1,5 jaar dus 2 erbij is niet zo erg. Vondt het wel een aardige aanbieding, zeker als je toch al van plan was je abo te verlengen. Anyweg ik ben er blij mee en krijg mn box morgen binnen
FF off-topic..... Roeligan, heb jij ergens in de buurt al XBox spelverhuur gesignaleerd ??? Heb alles in Vld., Mssl en R-burg afgebeld en niets gevonden, maar misschien 1 vergeten.... (OK, OK, hij heeft nog geen XBox, maar dat duurt niet lang meer)
Ik heb in VLD alles gebeld, zonder suc6. Echter hoorde ik van 3 videotheken (waaronder videoland) dat ze nog ff w8en. Ik laat iedereen in mijn kennissenkring die een xbox heeft bellen. Op die manier hoop ik er een beetje vaart achter te zetten.
Eentje in Vld. zei dat ze onderweg waren.... Weet niet meer welke. (Ik dacht VideoMax aan de Dr. WB singel...)
ik kreeg ook zoiets bij een Dutchtone 180 abbo van toen 1,5 jaar geleden ofzo......iig bijna 600 gulden.... wel jammer dat ze dat nu niet meer doen......want ik had toen een heel jaar zo goed als gratis gebeld.....Nu betaal ik iets minder dan de helft aan abbo kosten....... Volgens mij maakt die antenne niet echt veel uit...... 8210 en SL45 presteren bij mij het zelfde.....Nokia maakt gewoon slechte telefoons.... met name de eerste lading van een nieuw model, de kleine tels hebben nog veel meer problemen.....