als ik movies maak van games, bv die 1727 kudos race in londen/style challenge met de skyline, willen jullie die dan op jullie site zetten ofzo, lijkt me wel vet, als het lukt worden het divx films 1,5 minuut pgr in 10 mb ofzo
Die gast komt met een idee, en ik zeg dat we eerst server moeten upgraden voordat we kijken of er wat gedaan wordt en dan wortd er meteen gevraagd wanneer de filmpies eropkomen?? Even geduld jongeman.. als jij ons nou ook meteen ff wat geld stort gaan we wel ff op een flinke snelle lijn en dan mag jij lekker filmpies downloaden!
Ja, start een inzamelingsactie... Willen jullie info, doneer €15,- op giro: XBOXWORLD.. Ach laat ook maar straks breng ik jullie nog op gekke ideeen... Maar het is wel een goed idee, dat van die filmpjes... ]:-
ik heb op dit moment een mpeg file aan het maken van de grote kudos race, helaas NOG geen divx, want dat bugt hier nog, moet ik ff fixen, hij is dalijk ongeveer 23 mb(2 min) en ik kan hem zelf wel eventueel uploaden ergens
krijg hem denk ik toch wel in divx em wat moet de resolutie zijn 384x288 of 512x384 of 720x540 zeg het nu
Zaken uploaden kan naar ftp://ftp.xboxworld.nl/incoming krijg je een melding dat je in moet loggen, dan moet je ff wachten, want dan is de anonymous limiet bereikt