Aan de mods

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door fallout, 8 feb 2003.

1. fallout

fallout Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Waarom lopen jullie, en kobold in et speciaal, allemaal threads te close waarin we nog lang niet uitgepraat zijn. kap daar is mee, tis echt zwaar irritant, dat loopt hier een beetje de grote gave moderator uit te hangen. terwijl het gewoon incapabel gedrag is wat mij betreft. de titel moderator houd wat anders in dan alleen maar overal van die kloteslotjes op hangen.

no offense. maareh forums zijn er om in gepraat te worden en als er niet meer gepraat word in een thread verdwijnt ie vanzelf wel naarbeneden, slotjes zijn alleen voor die spam zooi van die mensen die niet weten welk spel ze nou moeten kopen, maar anders kun je ze fijn bij je houden.

bvd

2. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Noem eens voorbeelden :confused:

3. fallout

fallout Active Member

Leuk Bevonden:
    3

in die Steel batallion thread hieronder had ik bijvoorbeeld nog ff willen vragen hoe je kon betalen voor de pre order bij XBW of wat ie ongeveer zou gaan kosten, enz enz.

maar goed, dan komt er weer zon loose cannon moderator een beetje trigger happy zijn met die slotjes.
    t mag wel ietsje minder wat mij betreft.

maar wat Steel Batallion betreft. als die actie doorgaat ga ik em definetly pre orderen hier bij XBW, daar kun je op rekenen :)

Laatst bewerkt: 8 feb 2003
  4. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    btw dit hoort in xboxworld.nl opmerkingen vragen en suggesties thuis.

5. fallout

fallout Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    hehe, no sweat, dr komt zo vast wel een mod die em ff gaat verplaatsen. maar k deed het hier omdat het hier het meeste gebeurt denk ik zo.

hmmm. naja.

weet je, tis maar een suggestie.

6. Mike

Mike Curaçao

Leuk Bevonden:
    3
    Moved --> Website problemen/opmerkingen

* verwijst Mirik door naar deze thread voor persoonlijk antwoord :cool:

7. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    Topic was af, als ie open was gebleven werd er alleen maar meer gespammed. Mirik heeft antwoord gegeven. Steel Battalion wordt rond de 200 euro en hij is 28 februari met zekerheid te preorderen op XBW. En wij kunnen het weten ;) :cool:

8. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Er liepen 10 threads over, en ik heb 't al minstens op 5 verschillende plaatsen moeten uitleggen.

Ik ben ook helemaal geen moderator hier op het forum, maar ik weet wel wat een handige thread is of welke uitmond in spam en onzin. Heb je vragen, stuur een personal message of zoek oude threads door. Open niet voor elk wissewasje een nieuwe thread.

Ik heb die thread besloten met alle informatie die ik nu heb over de Steel Battalion pre-order, de rest moet ik nog regelen. Waarom er nu al threads over zijn snap ik zowiezow niet, want als het zo ver is dan zie je het vanzelf! Lijkt me logisch!

Anyways, no problemo, maar die thread kon dicht alle informatie staat daar in. Wil je andere dingen weten, raadt ik je gewoon aan te wachten tot ik klaar ben met alles regelen.

9. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    cooledingenregelaarman :cool:

10. Mirik

Leuk Bevonden:
    3
    Bwhaha, alle informatie staat daar in, als je het niet kan vinden wie is er dan incapabel? Misschien begrijp je niet dat ik bezig BLIJF elke minkukkels vragen te beantwoorden terwijl alles al 10x gezegd is, is erg veel werk.

Je moet niet alles van je eenzijdige kant bekijken. Omdat het niet naar jouw zin is is het slecht. Gaat natuurlijk nergens over!

volgende week ergens kan je Xbox Live preorderen. 300 mensen krijgen dan hun starter kitje op 12 of 13 maart in de bus. 59.95 Euro. Geen verzendkosten, gewoon via overschrijving.

28 februari kan je Steel Battalion preorderen. x aantal mensen (denk paar honderd) krijgen dan op 26 of 27 maart steel battalion...niet in de bus, maar uhm aan de deur. 199.95 Euro. Geen verzendkosten, gewoon via overschrijving. van te voren wordt je gebeld of je wel thuis bent.

Zeg ik het al voor de 100e keer! 8)

11. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    Re: Re: Aan de mods

*hangt aan Mirik's been*

Steel Jordallion :cool:

12. Mirik

Leuk Bevonden:
    3
    Re: Re: Re: Aan de mods

Wheheh!!! Hebbe!! :cool:

13. The Hammerman

The Hammerman The Hammerman

Leuk Bevonden:
    0

bummer, heb al bij insidegamer gepre-orderd en dan krijg ik hem pas de 14e of daarna

dees gaat ik dus hier pre-orderen

14. Mirik

Leuk Bevonden:
    3
    Re: Re: Re: Aan de mods

Een week erna waarschijnlijk, dan komen er weer nieuwe. Waarvan er alweer een groot aantal gereserveerd staan voor XBW. :D Sorry..hihi

Als het op dit soort dingen aankomt, speciale Xbox releases, dan kan je beter wachten tot wij iets aankondigen, ik zal voortaan ook sneller dat soort dingen regelen, dat jullie het eerder weten. Maar nu is het effe aftasten de eerste keer.

15. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Kritiek is goed, kritiek helpt ons, ga alleen niet met wildcards schreeuwen, geef ons links voortaan :cool:

16. timmio

timmio GOOAALLLL!!

Leuk Bevonden:
    4

Bwhaaahahaha, van mijn kant.}:]

maare ontopic ben ik het wel met hem eens (de starter), alleen heb ook niet zo snel de links van de thread als voorbeeld,spam threads enzo is natuurlijk prima als jullie die sluiten ,maar soms is er een vraag, dan is de thread al gesloten terwijl ik zoiets heb van "oh daar had ik nog wel een antwoord of wat extra informatie voor" ,maarja weet nu ook ff geen voorbeeld d'rvan..

17. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Dan kan je best een nieuw topic openen, met daarin de melding dat je nog wat vragen had. Dat andere was dan waarschijnlijk vervuild en een serieus antwoord kan je dan niet meer verwachten in zo'n topic

18. timmio

timmio GOOAALLLL!!

Leuk Bevonden:
    4
    ok, vind het soms alleen raar om voor ff 1 antwoord dan een nieuwe thread te openen, die had ik liever in die andere gezet.

19. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Mensen openen voor veel minder een topic :cool:

20. nielzo

nielzo Guest

tja ik koop hem 14 maart wel in de winkel voor €60 dan hoef ik niet helemaal moeite te doen om hem te bestellen:+

Deel Deze Pagina