Aanbieding makro vanaf 18 maart

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Puffin, 17 mrt 2003.

1. Puffin

Puffin Fratercula arctica

Leuk Bevonden:
    0
    Bij de makro is de xbox bundel: Microsoft Xbox video game system + Mechassault+ ghostrecon in de aanbieding voor 284 en nog wat centjes.

Nu heb ik al een xbox maar er staat bij dat de betreffende games ook los in de aanbieding zijn. Ik vind MechAssault geen enkel goed woord waard maar Ghost Recon weer wel.

Is er bij iemand bekend wat de losse aanbiedingsprijzen zijn? Toevallig makro medewerkers op XBW?

2. kierewietje

kierewietje Diehard

Leuk Bevonden:
    1
    hij ligt nu al bij bart smit voor 299

3. Gameslave

Gameslave Guest

wil je dan soms het spel gosth recon alleen hebben? ga er eens langs zou ik zeggen, of bestel m op inet, daar zijn ze het voordeligst.

4. Stanson

Stanson Tech Engineer

Leuk Bevonden:
    0
    Ga voor die xbox pack! Beter dan die xbox met Splintercell (trage sluipactie) en Gotham Racing (alleen auto's). Ghost Recon is snelle actie en Mech assult ook. Zeker geen spellen waar je je zult vervelen.

5. Gameslave

Gameslave Guest

hij heeft xbox al en ma vind ie nix:-?

6. Mr.Digger

Mr.Digger Tha X

Leuk Bevonden:
    0
    Je moet gewoon langs gaan bij de makro wil je ghost recon de prijs weten en je heb er zown pas voor nodig best dom moet je vader een bedrijf hebben gelukkig heeft me vader een pas en ik ga waarschijnlijk ook wel over een tijdje weer dus ik kan maby voor je kijken

7. Puffin

Leuk Bevonden:
    0
    Ik schijn wat onduidelijk te zijn. Natuurlijk kan ik langs de Makro gaan en kijken wat de prijs is. Maar ik moet er een half uur voor rijden en heb verder niets nodig, dus als iemand mij de losse aanbiedingsprijs van Ghost Recon kan vertellen, hoef ik iig niet van Jan Lul naar de makro te rijden.

[Wise-Ass-Mode]
    Oh ja, je hoeft niet altijd een vader met een bedrijf te hebben hoor. Het is nl. ook mogelijk om zelf een bedrijf te hebben. :D
    [/Wise-Ass-Mode]

8. Gameslave

Gameslave Guest

Makro is ook begonnen als groothandel voor leveranciers, maar daar zijn de prijzen veels te duur voor om vervolgens nog eens door te kopen en is de collectie zo uitgebreid dat ze niet alles zo goedkoop kunnen leveren en soms zelfs duurder en het dus meer op een grote gewone winkel lijkt.

Denk ook niet dat ghost recon veel voordeliger zal zijn in de makro, dan kan je het beste op internet sites bestellen als je voordelig uit wil zijn.

9. matn

matn .

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil msschien ook bij Makro GR of mechassault gaan kopen weet iemand al hoe duur ze er zijn en die folder geld voor 2 weken of nie??

10. Puffin

Leuk Bevonden:
    0
    Ben toch maar zelf wezen kijken...

Ghost Recon: 55 euro incl BTW
    MechAssault: 56 euro incl BTW

Niet echt een super aanbieding, bij GC shop kost GR iets van 50 euro, en bij DVD Crave iets van 46 euro. Heb GR toch maar meegenomen, kon het niet laten...

Laatst bewerkt: 18 mrt 2003
  11. Gameslave

Gameslave Guest

en dat terwijl MA een tijd voor 40 euro bij de dixons schijnt te hebben gelegen:D

12. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Move >> Xbox Hardware / General Xbox

13. Rodger Young

Rodger Young Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    waarom hebben ze hem eigenlijk weer duurder gemaakt

14. vince0606

vince0606 speedfight

Leuk Bevonden:
    0
    omdat het een aanbieding was.....
    hij verkocht zo goed of ze waren door hun aanbieding voorraad heen duz maakte ze hem weer duurder, zo gaat dat he:'-( helaas

15. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Ik heb mijn Ghost Recon ook gekocht bij de plaatselijke gameboer voor die prijs(55 euro). Maar is de Makro prijs incl. of excl. BTW?

16. Puffin

Leuk Bevonden:
    0
    Incl.

Heb het er effe bij gezet...

17. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Oke, scheelt nog al is. Vervellend dat de Makro altijd heel groot de prijs exc. btw zet, en dan heel klein incl. btw.
    Bedankt, aardige prijs trouwens, heb GR al en MechAssault spreekt me niet echt aan.

18. northernlight

northernlight PSV!

Leuk Bevonden:
    0
    Bij de makro staat de incl prijs precies even groot als de excl prijs!!

Ik weet het zeker want ik werk daar.
    overigens krijg ik dan nog personeelskorting waardoor hij nog iets goedkoper wordt.
    Als iemand een game of de xbox bij de makro wil halen en in de buurt van best (eindhoven) woont, moet hij maar even een pm sturen.
    Dan kom ik wel ff naar de makro en hebben jullie ook personeelskorting

19. Puffin

Leuk Bevonden:
    0
    :mad: Kom je nu pas mee... ;)

20. Tigerstyle

Tigerstyle Cinematic

Leuk Bevonden:
    5
    Dat is nog eens een vriend :D
    (woon in helmond, whoppa :D)