Vanmiddag het krantje gekregen van MyCom, daar staat toch wel een redelijk dikke PC in. De specs zijn: • MyCom H600M super miditower • AMD Athlon™ 64 3000+ processor • ASUS K8V DeLuxe moederbord • ASUS 11Mbps Wireless LAN card • Corsair 512MB DDR geheugen • Western Digital 120GB 7200rpm • Sapphire ATi 9600 256MB videokaart • ASUS 16x DVD-ROM speler • MSI 8x DVD±RW/R ReWriter • 1,44MB disk drive • Apacer multimedia card reader/writer • 10/100/1000Mbps LAN • FireWire - USB 2.0 • Audio 5.1 • Logitech DeLuxe Plus Keyboard • Logitech Optical Wheelmouse • Microsoft Windows XP Home NL • 220V power kabel • exclusief monitor Het probleem is alleen als volgt: In het krantje staat dit schatje voor 699 EURO (incl.), maar op de site staat ie voor 999 EURO! Weet iemand wat nou de goede prijs is!?
€ 700 lijkt me onwaarschijnlijk voor een AMD Athlon™ 64 3000+ processor, Corsair 512MB DDR geheugen, Western Digital 120GB 7200rpm en een Sapphire ATi 9600 256MB videokaart...
als dat in het krantje staat, kan je proberen het voor die prijs te krijgen, ! want de prijs scheelt niet zo heel veel. altijd proberen hehe
Volgens mij is het zo dat als je met dat foldertje erheen gaat, dat ze je die computer voor 699 moeten laten kopen. Dat is HUN fout, niet de jouwe. Stel, een electronicawinkel schrijft op een ruit: Breedbeeld TV's voor een appel en een ei. Je kan dan als je het slim doet een appel en een ei meenemen voor een TV. Ze zijn dan VERPLICHT omdat het je zo te verkopen. Staat geloof ik in de wet. Het is namelijk HUN fout.
In het krantje zal wel ergens heel klein zoiets gedrukt staan als; "Schrijf- en/of drukfouten voorbehouden" ofzoiets.
Er staat ook in de wet dat klanten moeten kunnen nagaan dat er sprake is van een fout bij een onwaarschijnlijk bedrag. Vergissen is menselijk.
ja en het is alleen als er sprake is van een fout waar eht verschil zo kein is dat je het niet zo kunnen weten als er een breedbeeld staat voor 10 euro weet je zelf ook wel dat et niet klopt
Ja dan wel jah.. op de ruiten van een winkel wel.... Maar meestal staat in de vouw van het foldertje drukfouten onder voorbehoud ofzoiets .... Dus als je met het foldertje naar de winkel gaat geef ik je weinig kans..
Jippie!!! ik ga de pc vanavond kopen! eventjes een bankje geheugen van 512 mb erbij, en klaar is kees! 17 inch TFT scherm
he ik heb misschien ook wel interesse in die pc, maar op www.mycom.nl kan ik hem niet echt vinden Heb je een linkje voor me? /edit; of is die aanbieding alweer voorbij?
ik zou die link ook wel willen hebben= prima pc en heb er 1 nodig *edit* ik heb em gevonden, je moet eerst op zo'n rondje klikken waar voorjaarsactie in staat. en die aanbieding duurt tot 7 maart.