Yo! Het volgende kan vreugde brengen voor de vele Xbox-bezitters die hier rondhangen. Ik ga de Xbox namelijk niet afkraken! Integendeel, ik bezit nu een GameCube met 7 spellen maar heb spijt van mijn keuze. Ik merk nu toch dat de Xbox grafisch sterker blijkt te zijn, en het games genre bevat me toch wat meer. Dus ik ga een Xbox kopen. Maar er is bij mij enkel nog wat onduidelijkheid over waar ik de Xbox ga kopen. De standaard aanbieding die nu bij Bart Smit en de FRS is, is: Als u deze Xbox (+ controller) koopt, dan ontvangt u daar tijdelijk GRATIS een DVD Movie Playback Kit (met afstandsbediening), de DVD "Jurassic Park III" én een Xbox Magazine bij! Bovendien maak je dan ook nog kans op één van de 25 Thomson Dolby Digital 5.1 Home Cinema sets! Dan hoor je niet alleen je films maar ook je games in Dolby Digital 5.1. Maar wees er wel snel bij, want OP=OP! En dat dan voor de prijs van €264,95. Op zich een aardige aanbieding, maar ik las laatst iets, al weet ik niet meer waar, dat er een nieuw aanbieding aan zit te komen. Daarbij zou je ook een DVD kit krijgen, maar daarnaast ook twee Sega spellen! Weet iemand iets over deze aanbieding en wanneer deze aanbieding eventueel in zal gaan? Greetz, DL
Als ik het goed heb bedoel je de "High octane pack", ik dacht dat hij sowieso uitkomt voor australie maar over nederland heb ik nog niks gehoord. Ergens op de voorpagina staat een stukje hierover, misschien dat iemand iets meer weet? Klikkerdeklik