[XOne] aanbiedingen Live!-kitje

Discussie in 'Games' gestart door lulfiep, 24 okt 2003.

1. lulfiep

lulfiep The Goatchrist

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wilde jullie iets vragen,
    ik denk dat ik binnekort toch maar live ga nemen, maar ik wacht daarvoor dan wel op een leuke aanbieding (zoals destijds met bf,mm3 en mechassault). Weet iemand of er binnenkort nog van dit soort aanbiedingen komen? (bijvoorbeeld icm Crimson Skies)

2. knut120

knut120 so far so Good

Leuk Bevonden:
    0
    ja met rainbowsix 3 d8 ik

3. jordo

jordo Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    je hoeft niet op een aanbieding te wachten, hij is bij de free record shop namelijk 29,95
    goedkoper dan elders

4. OCM3RZ

OCM3RZ Ik vereer Mezelf

Leuk Bevonden:
    0
    Jah? Kost hij daar maar 29,99? Ah das mooi, want mij GamerTag zuigt en ik wil een nieuwe :)

5. MasterChief_007

MasterChief_007 Hellas Power ^_^

Leuk Bevonden:
    6
    Ik ga daar ook maar nog een pakketje halen voor als ik een keer mijn gametag name wil veranderen.

6. mvdstam

mvdstam Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    30 euro??? Shittepetit! Ik heb em voor 50 euro bij bartsmit gekocht! :'-( Maar slim, ik denk dat ik mijn gamertag maar ook ga veranderen... Niemand ziet nl. dat ik nld ben! Het wordt (als het niet al bezet is) CYBERMAX NL of CYBERMAX7 NL

7. MasterChief_007

Leuk Bevonden:
    6
    Heb ik dus ook... niemand ziet dat ik Nederlands ben. Dus Nederlanders gaan dan in Engels tegen me praten 8)

8. RuffRyder

RuffRyder 360º

Leuk Bevonden:
    2
    Hehe, had ik net ook. Zitten een Belg en ik hele tijd (uur lang ofzo) Engels te praten, kwam ik er toen pas achter dat hij gewoon Belg was :9.

Maar als je nou nu je 2e starterskit haalt, en dan wacht tot je oude is verlopen, dan betaal je toch geen €60 voor een nieuwe meer, want je hebt die 2e toch al, en die gebruik je dan? Kan ik dit in de praktijk nou echt gaan doen of gaat 't niet zo simpel :p?

9. MasterChief_007

Leuk Bevonden:
    6
    Volgens mij kan je dan idd de oude wegdoen/uitzetten? (weet niet hoe dat moet) en dan kan je gewoon die nieuwe nickname aanmaken ja geloof ik! Dus kan je een jaar lang weer voor 29,95 gamen :D

10. OCM3RZ

OCM3RZ Ik vereer Mezelf

Leuk Bevonden:
    0
    Zout zo simpel zijn? Maar ff snel halen dat kitje dan, voor de prijs weer omhoog gaat ofzo, en dan gewoon bewaren tot 14-03-2004 :)

11. Badkiller

Badkiller Hardcore xbwer!

Leuk Bevonden:
    19
    kijk ik wacht ook idd op de schratchkaarten.. maar ik weet niet zeker of die scratchkaarten daadwerkelijk ook gaan uitkomen...
    daarom wil ik geen risico nemen en geen live pakket kopen..

12. ImpulzZ

ImpulzZ Katie Holmes

Leuk Bevonden:
    0
    het komt wel uit... maar het is nog niet zeker of je bij de eerste keer aanmelden dan geen creditcard nodig hebt.. :{ Ik wacht dus ook nog maar af...

13. Badkiller

Leuk Bevonden:
    19
    ook nog... ach jah...
    ik zou een stuk blijer zijn als ms er wat info over zou geven...

14. mvdstam

mvdstam Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Ik vind het steeds irritanter worden, ik heb net een halfuur met een Nederlander in het Engels met moto gp 2 zitten lullen, kom ik na dat halfuur pas achter dat'ie nederlands is! Ik ga een nieuwe live! kit kopen, heb ik meteen een headstet voor mein bruder :+. En dan w88 tot de scratchkaarten uitkomen en dan zijn we allemaal blij :):):):)

15. Badkiller

Leuk Bevonden:
    19
    maar dat snap ik ook niet echt (kortom: ik heb geen ervaring)
    waarom vragen jullie niet van waar hij zit te gamen...
    of wat zn afkomst is?

16. Robie

Robie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    toen ik voor eht eerst live had, toen vroeg ik dat ook steeds 8). En mijn broer speelde wacked demo, en toen zat ie met een zweed te spelen. mijn broer vroeg zo. Hoe is het weer bij jullie?. Die gast''ik kan dat niet zien. Ik zit binnen'' 8)!!. Maar dat ik wel irritant om dat steeds te vragen!

17. MasterChief_007

Leuk Bevonden:
    6
    Ik vraag regelmatig waar iemand vandaan komt. Maar vaak hoor je aan mensen waar ze vandaan komen. Bijv. het typische Amerikaanse of Engelse accent.

18. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Oooooohhhhh... Joh, ik wist niet eens dat er zulke interessante aanbiedingen bij een nieuwe Live starters-kit zaten :D

Allemaal gezellig hiero maar hier heeft lulfiep natuurlijk geen ene reet aan. Als niemand een aanbieding weet ga dan niet ouwehoeren over afkomst-herkenbare-nicks enz. enz. maar post gewoon iets nuttigs waar iedereen (vooral de topic starter) iets aan heeft!

19. Amigo NL

Amigo NL Macho NL

Leuk Bevonden:
    5
    is ie echt 30 euri bij FRS? op de site staat namelijk nix...
    ik kan geen xboxlive vinden

20. Badkiller

Leuk Bevonden:
    19
    ik dacht t wel..
    moet je s een kijkje nemen in de winkel..
    ik kijk nog wel een keer hoeveel het nu nog kost..

Deel Deze Pagina