De Core kost er nu 266€ en PGR3 en Dead or Alive 4 slechts 33€. Ik weet niet hoe lang dit geldig is maar vind het wel het vermelden waard.
Het staat in het foldertje dat bij ons in de bus lag, het betreft in ieder geval Alkmaar ja, de andere vestigingen weet ik niet zeker. Maar dat kan iemand anders vast wel bevestigen? Over de Premium ,of hoe de luxe versie ook heet, stond niets helaas. Vooral die 33€ vind ik wel heel aantrekkelijk
In Z'meer stonden er ook een paar zaterdag, maar die gaan wel erg hard. Ik denk dat ze het niet nodig vinden om daar een aanbieding mee te doen.
Ja, maar iedere MM heeft een laagste prijsgarantie, dus die kun je dan nog altijd onder hun neus houden
Ik eerst ook niet totdat het een keer teveel scheelde bij mij, toen kwamen ze ermee op de proppen, staat ook in hun algemene voorwaarden!
zou wel mooi zijn als ze GRAW ook meteen voor 33 weg doen (droomt verder) zit ff in het boekje te kije en zie dat PZ hier(zoetermeer) 54 is en toen ik hem bij de lanch kocht heb ik em voor 40 gekregen, DOA 4 is hier BTW 48
Genaait, in alpen a/d rijn, rotterdam en Utrecht hebben ze geen leuke acties met spellen, en dat zijn nou precies de filialen waar ik heen zou kunnen rijden omdat die dichtbij zijn