aanbiedingen

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door nickyb, 18 nov 2003.

1. nickyb

nickyb ...

Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand of er in december ook aanbiedingen voor de ps2 komen zoals die er nu voor Xbox zijn?

2. The Hammerman

The Hammerman The Hammerman

Leuk Bevonden:
    0
    check de frontpage eens... tadaa

3. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Hij vroeg aanbiedingen voor de ps2...

4. knuckles12

knuckles12 Colorbleed Founder

Leuk Bevonden:
    0
  5. sharkysharky

sharkysharky Nintendo

Leuk Bevonden:
    0
    Aanbiedingen worden pas op het allerlaatste moment bekend gemaakt, dus daar is op dit moment weinig over te zeggen.

Aan de ene kant zou je zeggen dat Sony wel zou moeten nu de andere twee kaal goedkoper zijn dan de PS2. Aan de andere kant heeft Sony qua marktaandeel (en de daarmee gegarandeerde stroom van spellen) nog niets te vrezen. Maar wat betreft dat tweede, wil Sony natuurlijk natuurlijk wel weer dit kerstseizoen winnen als het gaat om verkochte PS2's. Dus wat dat betreft zullen ze wel met aanbiedingen moeten komen...

Ik ben eerder geinteresseerd in een prijsverlaging in de USA, omdat ik nog steeds die Amerikaanse PS2 nodig heb...

6. nickyb

nickyb ...

Leuk Bevonden:
    0
    ik wil een ps2 kopen en als ik er dan een heb gekocht dan is er de week daarna mischien weer een aanbieding die goedkoper is,
    dus daarom vraag ik ff of er aan aanbieding aankomt voordat dat gebeurd

7. sharkysharky

sharkysharky Nintendo

Leuk Bevonden:
    0
    Dan zou ik als ik jou was wachten tot na de kerst, want je weet maar nooit.

Koop anders gewoon die GT4 Pack die zo goed als zeker in januari uitkomt ;)

8. nickyb

nickyb ...

Leuk Bevonden:
    0
    ik zie wel welke ik koop, hopelijk is er een aanbieding, ps2 met online game en netwerk adapter.

9. sharkysharky

sharkysharky Nintendo

Leuk Bevonden:
    0
    Ik las net op GameSpot dat Sony in de VS in ieder geval wel een pakket verkoopt met daarin een PS2, Network Adapter en de online enabled games ATV Off Road Fury 2. Nou niet meteen de beste game, maar goed, zoiets zoek je dus?

10. Uhmmie

Uhmmie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb in nijmegen (mysterie media) een pakket gezien met PS2+controller+fifa2004+netwerk adapter.. Vraag me alleen niet wat het koste (weet nog wel dat ik het aan de hoge kant vondt in tegenstelling tot de andere pakketten).. Geloof 240 ofzow..

Beste aanbieding is denk ik het prince of persia pakket wat voortzo uitkomt.. Das PS2+controller+PoP:confused:ot voor 209,- (let wel op je hebt nu pakketten met 2 games voor 219,- maar dat zijn 2 classics)..

Deel Deze Pagina