Ik verkoop mijn oude Xbox360 Premium en er komt binnenkort een nieuwe (ivm HDMI aansluiting en nieuwe TV). Nu vraag ik me af hoe dat zit met mijn gekochte Xbox live content; zoals arcade games en extra content voor Xbox360 games. Ik las ergens dat de content gelinkt is aan je console; niet aan je profile. Hoe kan ik zorgen dat ik alle content straks op mijn nieuwe Xbox360 weer kan downloaden en er niet opnieuw voor hoef te betalen? Het kan toch niet zo zijn dat de nieuwe eigenaar van mijn console straks het recht op al mijn betaalde content heeft? Ik heb een memorycard, mocht dat helpen met het overzetten ofzo. Alvast bedankt
Arcade games en extra content is profile gebonden dus die gaan gewoon mee. Alleen moet je ze misschien nog een keer downloaden maar dan hoef je er niet voor te betalen.
Weet je dat zeker ja? Want ik dacht dat het ook console gebonden was.. Ik kan namelijk ook gewoon betaalde content spelen met een andere profile, op mijn console.. dus dan ben ik niet ingelogd met de profile die de content betaald heeft.
Content is gelinkt aan je profile EN je console. Als je ze offline op je nieuwe console wil zetten moet je de licenties overzetten. Zie: http://www.xbox.com/en-US/support/systemuse/xbox360/licensemigration/
Kijk, hier heb ik wat aan! Dank je voor de informatie! Het is dus toch niet zo simpel als zovelen hier denken. Gelukkig kom ik er niet achteraf achter :b:
Je kan je spellen nog wel spelen hoor al sje die licenties niet over zet, alleen moet je ingelogd zijn op live. Wanneer je de licenties overzet kan je ook weer offline al je arcade games en content gebruiken.
Alright.. Dus als ik het goed begrijp kan ik het beste: - de licenties over zetten via bovenstaande link - profiles & savesgames op mijn mem.card zetten Dan heb ik alles op een goede manier naar de nieuwe Xbox360 verplaatst toch?