Het leuk mij leuk om in een thread de games van de komende maand(en) te bespreken. Laten we dan maar meteen beginnen met Augustus: Releases augustus Dag Catwoman 06 The Chronicles of Riddick: Escape from Butcher Bay 13 Rainbow Six 3: Black Arrow 20 Vietcong: Purple Haze 22 Sudeki 27 Headhunter: Redemption 27 Releases september Dag Juiced 03 Conflict: Vietnam 03 NHL 2005 03 Burnout 3: Takedown 09 Chronicles of Riddick lijkt me echt vet, maar omdat het alleen singleplayer is w8 ik het toch nog ff af. Ik kijk vooral uit naar Burnout 3 nu blijkt voor me dat Burnout 2 zo vet is.
Vietcong misschien... de rest vind ik niet zo (niet men soort, of andere reason) (voor september: Juiced, Burnout en conflict)
ik ga Burnout 3: Takedown kopen (ben 9 september jarig, dus met verjaardagsgeld) & heel mischien sudeki..
ik wil Rainbow Six 3: Black Arrow wel hebben wordt maar 30 euro hoorde ik , bij gcshop.nl kan je voor nog goedkoper een pre-oder doen.
Juiced en Forza Motorsport, daar kijk ik echt naar uit. Verder ben ik wel benieuwd naar Men of Valor en Call of Duty. Oh en Pro Evo Soccer mag ook wel snel uitkomen.
Er zit weer veel te veel leuks tussen, persoonlijk koop ik denk ik: Vietcong, rainbow six, head hunter en Conflict vietnam. Misschien ook nog wel Sudeki of riddick, maar mijn budget zal wel niet zo toereikend zijn...
ik heb m'n bedenkingen over juiced! hij moet in iedergeval niet zo zijn als de pc demo, dan begin ik er nog niet aan als ie een tientje kost!!! wat vonden jullie van de demo? beinvloed die de manier van denken over de xbox titel? _0/
Ik heb gewoon de releases van de homepage genomen. Het zijn wel de 2 maanden van de racegames, en het zijn ook nog vette racegames.
hmm ik koop niets, TOT Oktober !! Dan DOAU!!! ohjah nog een benoemenswaardige PC GAME: Rome Total War in September als ik het goed heb
Chronicles of Riddick: Escape from Butcher Bay komt een week eerder uit!! 06-08-04 !! http://www.gamer.nl/nieuws/23015
De Systeem eisen voor Rome Total War zijn gigantisch, dus ik hoop dat je een monster pc hebt. Ik wacht zelf ook tot Oktober, Brothers In Arms (voor de pc) en de maandjes daarna , Halo 2 , Fable , Fifa 2005 met live
Houd je je lijstje wel bij? Want ik melde onder andere Doom 3 al. - Brother in Arms 29 oktober - Doom 3 24 september - Halo 2 11 november