aankoopbonb + garantie

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door furb, 7 aug 2003.

1. furb

furb Ruil? Koop? Verkoop?

Leuk Bevonden:
    0
    Om garantie te krijgen, heb je dan een originele aankoopbon nodig? Of is een kopie van die bon ook goed?

groetjes furb*)

2. ICT-Boy

ICT-Boy Vinc

Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij heb je dan de originele bon nodig

3. Jeruzame

Jeruzame www.JeroenWesten.nl

Leuk Bevonden:
    4
    Ik durf het zo niet te zeggen, maar misschien kun je eens de klantenservice bellen.

Ik weet namelijk dat ze bij sommige producten (zoals palmtops) door het serienummer kunnen zien wanneer dat apparaat is gemaakt, en dus hoe oud hij is. Misschien dat dat ook voor de XBox geldt...

Hopelijk dat je op deze manier toch nog garantie op kunt krijgen, ondanks dat je de originele aankoopbon niet meer hebt.

En dat gesprek uiteraard beginnen hoe goed en leuk je de XBox vindt, want daar zul je zeker niet slechter van worden. Engelstaligen zijn daar gevoeliger voor dan nuchtere Hollanders... :)

Succes!

4. furb

furb Ruil? Koop? Verkoop?

Leuk Bevonden:
    0
    Het is niet zo dat ik die aankoopbon niet meer heb, het zit zo:

Ik heb nu dus een Xbox gekocht, tweede hands en die jongen woont 90 km verderop. Hij kreeg die Xbox tegelijk met een telefoon, hij heeft de bon dus nodig voor die telefoon. Nu heb ik een kopie en met hem geregeld dat ALS er iets is, dat ie mij de bon opstuurt.

Ik heb nu voor 200 euro een Xbox gekocht van een maand oud met 2 controllers, DVD kit, Project Gothem 1 en Hitman 2. Dus nog bijna een jaar garantie, das nie slecht :)

Groetjes furb

5. Jeruzame

Leuk Bevonden:
    4
    Ik zou dan gewoon de helpdesk gaan bellen, en XBox opsturen. Dat je zelf de originele bon niet zo hebt (maar er nog wel aan kan komen), lijkt me niet zo'n groot probleem dat MS moeilijk gaat doen. Zo'n reparatieservice is natuurlijk ook een stukje klantenbinding...

Laat even weten of het lukt...

6. the Outblast

the Outblast hoi

Leuk Bevonden:
    0
    ja, maar ze kunnen niet aan het serienummer zien, wanneer jij em gekocht hebt, en wanneer de garantie dus in is gegeaan.....

7. darkdesign

darkdesign Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb da niet nodig gehad

8. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Volgens mij heb je uberhaupt geen bon nodig voor het repareren van je Xbox. nee, dat weet ik zeker.

9. Jeruzame

Leuk Bevonden:
    4
    En hoe willen ze dan de garantieperiode van 1 jaar controleren, als er niet naar een aankoopdatum of iets dergelijks wordt gevraagd?

10. the Outblast

the Outblast hoi

Leuk Bevonden:
    0
    kweenie, maar dat is trouwes wel zo, want bij mij zei die gozer dat ik nog garantie had.....over de telefoon.....

11. Eastmaster

Eastmaster .nl

Leuk Bevonden:
    2
    je kan je xbox registreren op xbox.com
    Daar kunnen ze het dus controlleren.....

btw. hebben sommigen hier een kopie van de aankopbon opgestuurd naar ms voor de reward pack....

Op die manier kan MS dus weten of je xbox nog garantie heeft of niet..

ze repareren je xbox pas als je je hebt geregistreed, als het goed is:)

12. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Klopt, en anders kan je je Xbox telefonisch registreren (gewoon bij de meid of knul die je aan de telefoon hebt waar je tegen zegt dat je Xbox kapoet is)

Deel Deze Pagina