aanmelden mods

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door softrunner, 1 mei 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. softrunner

softrunner Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    het zou misschien handig zijn als nieuwe mods worden aangekondigd in het xboxworld aankondigingen forum. dan weet iedereen iig welke nieuwe mods er zijn (of zijn weggegaan)
    nu lees ik soms in andere threads dat er mods zijn bijgekomen (zoals kitvirtual?)

2. Rodger Young

Rodger Young Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    kidvirtual mod:eek:

3. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Oh kidvirtual toch niet. Who tha **** is kidvirtual?

Laatst bewerkt: 1 mei 2003
  4. gegron

gegron Guest

ze werden ook aangekondigt alleen de mods worden steeds luier er gebeurt hier geen fuck meer prijsvragen uitslagen komen steeds later maarja denk dat ze druk bezig zijn met xbw 3.0 en op vakantie en weer ik veel iets belangrijkers

5. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    Waar haal je het vandaan?

Mods worden ook aangekondigd. Alleen niet als ze nog niet mod zijn. Kidvirtual is geen mod over het gehele forum en dus is er geen rede om hem aan te kondigen. [Munch] zit nog in haar proeftijd en zal dus ook nog niet aangekondigd worden.

Prijsvraag uitslag deden we express omdat iedereen zo aan het klagen was MUHAHAHAHHAHAHA!!!

En er gebeurd geen fuck meer? :confused:
    XBW 3.0 boekt vooruitgang, maar daar zijn we echt niet zo druk mee dat XBW verwaarloost ofzo :{

6. gegron

gegron Guest

ik wis ook nie dat kid mod moest worden maar toen dwd xbwmod onder zn naam kreeg was er ook meteen aankondeging maarja vind een proeftijd voor munch als mod wel nodig

o ok maar mij heb ej er niet mee gehad ik zat er namelijk niet op te wachten maarja.

nee jullie zijn bezig met andere dingen maarja

Laatst bewerkt door een moderator: 1 mei 2003
  7. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Hoe bedoel je dat nou?

Met mijn slaperige kop thread je verwijderd ... sorry Jordo

_O_

8. GameCrasher

GameCrasher Halo 2

Leuk Bevonden:
    0

betrapt!!!!
    jullie stappen uit bed en gaan aan het werk. maar dan krijg je dus zulke dingen... :p

9. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Yep klopt ... ehm... dat doe ik alleen hoor ... de crew maakt levert gewoon vakwerk ... door veel nieuws te posten.

De meeste mods en crew ... hebben naast de hun leven op xbw ... ook nog een normaal bestaan ...

werk/school/uitgaan/vriendin/vriend/Xbox/Xbox Live/Game Cube enz

10. GameCrasher

GameCrasher Halo 2

Leuk Bevonden:
    0
    krijgen de mods dan wel betaald?? en is een redactie?, of doen jullie al dit zware werk thuis?
    hoe zit dat eigenlijk?

11. masterofthegame

masterofthegame the best saiyen

Leuk Bevonden:
    0
    jah als het betaald word wil ik ook wel een mod worden

12. GameCrasher

GameCrasher Halo 2

Leuk Bevonden:
    0
    wie wil dat niet?

13. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Mods krijgen niet betaald... Crew ook niet (deze hebben wel extra priveleges zoals games testen :p)

Mods beheren de fora's ... hun voornaamste taak is mensen helpen en een antwoord te vinden op hun vraag. Daarnaast letten ze op de content

Administrators - zijn de beheerders van de site .. site eigenaar (beheer server) en beheer site/fora

Crew - Heeft de belangrijkste taak van de site .. Het leveren van nieuws, ideeen, evementen, etc. Door hun is de site wat het is een Nieuws Machine _O_

Dit doen we allemaal thuis of op ons werk ... vandaar dat er ook meerdere mods zijn, omdat er niet altijd iemand 24 uur per dag aanwezig is.

14. masterofthegame

masterofthegame the best saiyen

Leuk Bevonden:
    0
    nou voor die gratis games testen wil ik het ook best doen hoor

15. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Dan zou je crew willen worden, maar daar moet je echt voor geselecteerd en uitgenodigd worden (door de selectie commissie komen) ...Het betekend veel nieuws leveren ... een hart voor de site hebben .. leuk kunnen schrijven (met zo min mogelijk fouten) en heel veel vrije tijd opofferen ... Kijk maar eens naar onze Jordo .. die is om 3:00 nog steeds actief voor de site en Mike onze nieuwsdog.

Als je instelling is: "Ik wil een mod worden, want ik ben goed en ik wil een beloning"- dan word je geen mod

Als je instelling is: "Ik wil een mod worden, omdat ik iedereen wil helpen en iets kan betekenen voor onze site" - dan heb je meer kans..

Heb je schrijftalent, word je vanzelf ontdekt door een van de crew...

16. p1m

p1m Guest

die FARDO is toch wel een grappenmaker..._O__O__O_

uuhmm de mod's worden toch gewoon aangekondigd zo als dat met DarkwingDuck is gebeurd..

Laatst bewerkt door een moderator: 2 mei 2003
  17. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Jeb... als ze mod worden dan word dat netjes aangekondigd ... Bij mij is dat verzuimt geloof ik (omdat ik eerst crew was) :{

18. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Dit vond ik toch wel heel grappig...:D}:]

19. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224

LOL daarom ben ik ook geen crew meer :{ ... ik heb een continue spellingschecker nodig en ik had het te druk met andere zaken ... :cool:

20. Blaauw

Blaauw Nobody likes us.....

Leuk Bevonden:
    1
    Je hebt het te druk met andere zaken maar ik zie je wel altijd 48 uur per dag op dit forum rondzwerven?!?!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina