Aanrader? plaats hem hier (en gauw:P)

Discussie in 'Algemeen' gestart door houdoeken, 9 mei 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. houdoeken

houdoeken Houdoe Ken!!!

Leuk Bevonden:
    0
    Veel mensen zitten vaak in dubio omdat ze niet weten welk spel ze willen kopen of ze twijfelen, daar ben ik 1 van, dus daarom maak ik maar een topic over dit ondw. Als er al een topic hierover is sluit hem dan maar en geef me een schop onder me konthaar en stuur me naar afrika met een vishengel en een tent met gaten.

Maar ik wilde dus dat mensen zoals jullie hier jullie aanrader qua game plaatsen en graag beargumenteren (wel zo netjes)

edit: wat ook handig kan zijn is de prijs erbij zetten (is soms een extra stimulangs*) )

Laatst bewerkt: 9 mei 2003
  2. [JeLL!e] HALO

[JeLL!e] HALO Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    lees reviews, is best handig en kan je aardig wat informatie uit halen

3. sOn

sOn Guest

Zo te zien weet je al dat een topic als deze niet getollereerd word..en dan is mijn vraag: waarom doe je het dan toch!?!?

Nutteloze opsomtopic word dit iig...

4. C()Rr0$!oN

C()Rr0$!oN [BiEr] AlfA

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb je rijtje spellen gelezen, en ik mis toch nog een aantal spellen die ik vet vind : SPLINTER CELL, UNREAL CHAMPIONSHIP, LORD OF THE RING: TWO TOWERS en eventueel Timesplitters 2

5. [JeLL!e] HALO

[JeLL!e] HALO Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Koop dan DTM Race Driver -> goede graphics, goede race-simulator, Zandvoort _O_ , en het is gewoon tof! *)

6. The Stig

The Stig www.snyggast.se

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben op het moment in dubio of het beter is om DTM race driver te kopen of dat Burnout 2 meer wat voor mij is.

7. C()Rr0$!oN

C()Rr0$!oN [BiEr] AlfA

Leuk Bevonden:
    0
    Ligt eraan wat je wilt, Burnout 2 is veel meer arcade en bij DTM kan je meer realisme verwachten

8. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Mensen hebben verschillende smaken waar never nooit niet over valt te twisten...

Lees een paar reviews over games die je aanspreken, dat helpt stukken beter, geloof me maar

case closed

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina