Welke spel raden jullie me aan. het spel met de meeste stemmen koop ik. ik heb al 2 maanden niX gekocht. Oddworld: abe wreckless jsrf ssx tricky genma onimusha gunmetal of andere rpg, adventure, fighting games. geen race spellen bitte ik wou silent hill 2 halen maar die werd uitgesteld toen wou ik hunter halen maar die is ook uitgesteld.
ok Oddworld: abe wreckless - 1 jsrf - 1 ssx tricky - 1 genma onimusha gunmetal het spel met de meeste stemmen wordt van mij
TUSSENSTAND: Oddworld: abe wreckless - 1 jsrf - 2 ssx tricky - 1 genma onimusha gunmetal 1. JSRF 2. Wreckless/ SSX tricky 3. De rest
SSX die is cool!! Tussen stand: Oddworld: abe wreckless - 1 jsrf - 3 ssx tricky - 4 genma onimusha gunmetal
cyrilles tellen is ook een vak, het is niet 3 jsrf en 3 ssx maar 2 jsrf en 4 ssx edit: ok, is al gefixt dus nu
Hunter komt toch nog steeds op 5 Juli???? Die datum is al maanden bekend op www.tothegame.com!!! Ik zou wachten op dat spel... Schijnt de beste game na Halo te zijn volgens velen..... En de Co-Op roelt zwaar de pan uit.... Als je echt niet kan wachten... SSX Tricky, Denk ik...
Oddworld & jsrf SSX tricky is toch ook een race spel of niet? Wel eens waar niet met auto`s maar je moet wel racen.
tussenstand oddworld - 2 wreckless - 2 jsrf - 5 *edit ssx tricky - 7 *edit genma onimusha - 0 gunmetal - 0 1) ssx 2)jsrf 3 wreckless+oddworld er kan nog van alles gebeuren