[XOne] Aanschaf Starters Kit

Discussie in 'Games' gestart door xboxmaniaxx, 28 nov 2004.

1. xboxmaniaxx

xboxmaniaxx Loyal to the game

Leuk Bevonden:
    0
    Hey mensen, eindelijk overweeg ik om xbox live aan te schaffen. Had het eigenlijk al veel eerder moeten doen. Nu vraag ik me af of het uberhaupt wel bij mij aangesloten kan worden.

Beneden staat er bij ons een modem (Let op dus geen router), daarvandaan loopt er een kabel naar mijn kamer naar een klein verdeelkastje. Daarop is ook mijn pc aangesloten. Er is nog een poortje vrij. Kan ik daar mijn xbox op aansluiten?

Kan iemand mij het een en ander uitleggen? Ik ben namelijk niet zo goed met dat hele netwerkgebeuren.

2. polmannetje

polmannetje Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    wat is dat voor "verdeelkastje" merk? type?

3. xboxmaniaxx

Leuk Bevonden:
    0
    Dat weet ik niet, ik heb er ff een foto van gemaakt. Het is dus gewoon kastje waarop meer aansluitingen mogelijk zijn. Bewust gedaan (misschien zou ik in de toekomst xbox live aanschaffen)

Ik heb btw internet van XS4ALL 1120 downstream en 400kbits upstream.

4. FabianNL

FabianNL Guest

heet een HUB volgens mij, maar je kan gewoon dan een ethernet kabeltje in je andere poort van je "verdeler" stoppen en dan naar je xbox laten lopen, moet het allemaal goed doen volgens mij

5. polmannetje

polmannetje Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    verbinding zit iniedergeval goed, ik zou het gewoon even proberen met een live trial....dan weet je zeker dat het goed zit....kan je later altijd nog verlengen met een starterkit... *)
    any1 die toevallig weet waar ik een starterkit voor 30euro kan krijgen? kon eerst bij nedgame en bol maar ik zie ze allebei niet meer staan :eek:

6. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Nee

7. xboxmaniaxx

Leuk Bevonden:
    0
    Erg duidelijk Fardo.

8. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    dank je ... een duidelijker antwoord kan je altijd krijgen ... maar de vraag stelling was al erg duidelijk ... het antwoord daarop is dus nee

anders zie de ics/internet delen thread

Kortom we hebben meer info nodig ... het liefts in de centrale threads (dan hoef ik niet elke keer weer het wiel uit te leggen ...

welke modem hen je etc.. of is je modem dat kastje :confused:

Ik beantwoord trouwens alleen vragen in de centrale threads ... anders heel erg kort ... dus het antwoord met de info die je nu hebt gegeven is

Nee, dat kan niet

Laatst bewerkt: 28 nov 2004
  9. FabianNL

FabianNL Guest

wel ff beter lezen Fardo de volgende keer ;)

is dus NIET de modem, is dus een verdeel kastje, zo te zien op het plaatje (die het nu niet doet :confused:) is het geen router dus zal wel een HUB zijn (volgens mij bijna hetzelfde, maar alleen router heeft meer poorten en firewall en alles? :confused:) dus die splitst gewoon het signaal in 2'en

10. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    daarom verwees ik hem naar de ics draad en is het antwoord op zijn vraag NEE

(het kan een loze port zijn... het kan alles zijn)

maar goed ik maak aan deze thread geen woorden meer vuil

Laatst bewerkt: 29 nov 2004
  11. FabianNL

FabianNL Guest

Zal aan je posts ook maar geen woorden aan vuil maken dan...

12. xboxmaniaxx

Leuk Bevonden:
    0
    De verbinding zit iig goed. Ik heb een 2 maanden trail gedaan. Helaas komen we weer bij het onderwerp CREDITCARD. Iets wat mijn pa helemaal niet ziet zitten. Hoe kan ik ik hem toch overtuigen?

En waar je heb je in godsnaam die cc voor nodig? Kan iemand mij dat even uitleggen?

13. Nicos

Nicos Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Huh? Hoefde je voor trial geen cc te hebben?

De cc heb je nodig: zie de Xbox live faq onder:

Waarom heb je een creditcard nodig? Zijn mijn persoonlijke gegevens dan goed beschermd?

14. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    ja je hebt een cc nodig ... waarom?

Tijdens het maken van een account moet je creditcard gegevens invullen in je Xbox. Deze gegevens staan niet op de Xbox zelf, maar op de streng beveiligde informatieservers van Microsoft. Niemand zal via jouw account achter deze gegevens kunnen komen, of bij deze servers de informatie kunnen achterhalen.

Voor een Xbox Live-account moet je ten minste 18 jaar oud zijn en beschikken over een geaccepteerde creditcard (Visa, MasterCard of American Express). Verder moet je de Gebruiksvoorwaarden lezen en accepteren. Als je ten minste 14 jaar oud bent, kan een ouder of voogd zich voor je aanmelden - maar deze moet dan wel bereid zijn de kosten die met de creditcard gemaakt worden te betalen!

De eigenaar van een account kan een accountcode en andere accountinstellingen opgeven. Wanneer iemand zich aanmeldt met het account van de eigenaar, kan deze de functie Stem gebruiken en/of premium downloadable content aanschaffen. Er zijn maximaal acht accounts mogelijk per Xbox-console, maar voor elke account heb je een Starter Kit nodig.

De tweede reden is omdat ze zo de veiligheid van het netwerk waarborgen. Microsoft heeft immers je gegevens dus pas je wel dubbel op om iets gevaarlijks te doen om de veiligheid of kwaliteit van de service te schaden.

De derde reden is omdat het mogelijk is om Premium Content aan te schaffen. Zo kan je bijvoorbeeld deelnemen aan Massive Multiplayer Online Role Playing Games of kan je exclusieve content downloaden.

De vierde reden is dat dit voor Microsoft de gemakkelijkste manier is om de betaling van jouw abbonement te ontvangen.

Deel Deze Pagina