Ik weet niet of een thread als deze al bestaat (kon hem niet vinden namelijk), maar het leek mij wel een goed idee om met een aantal personen games te bestellen bij play.com.
Zijn zijn daar de laatste tijd nogal goedkoop.
En omdat er veel mensen zijn die geen CC hebben zoals ik
het onmogelijk is om van deze prijzen te profiteren.
Er is zoiets geloof ik ook al gedaan met xbox stickers.
Dus als er iemand is die zijn CC wilt gebruiken met nog een aantal personen...........
De spellen zoals XIII, Swat enz zijn extreem goedkoop namelijk.
- Dus kies een spel uit die nog meer mensen willen hebben.
- stort EERST je geld op de rekening van degene die zijn CC wilt gebruiken. (een persoon die goed te vertrouwen is)
- en hij bestelt het aantal games en stuurt ze op. (verzendkosten zijn natuurlijk niet voor hem)
- en even later heeft diegene een lekker goedkoop spel op zijn deurmat liggen
laat maar horen of het een goed idee is.
Check hier voor de games en prijzen:
Play.com
En als dit goed gaat kunnen we daarna doorgaan met een andere game.
Games die op dit moment erg goedkoop zijn bij play.com:
- SWAT: Global Strike Team, £17,99
- Crash Nitro Kart, £16,99
- XIII, £17,99
- Dungeons And Dragons Heroes, £17,99
- Tom Clancy's Rainbow Six 3, £17,99
Mensen die meedoen voor XIII: (Toxic Timmie stelt zijn CC beschikbaar)(VOL) de prijs is 29 euro incl verzend kosten
Viper (Geld ontvangen en order geplaatst)
Toxic Timmie (Geld ontvangen en order geplaatst)
driver3 (Geld was te laat ontvangen, de prijzen waren ondertussen gestegen van 17.99 naar 29.99. Daarom heb ik je geld terug gestort)
dromped (Geld ontvangen en order geplaatst)
gerjan (Heeft te kennen gegeven niet mee te doen deze ronde.)
Mensen die meedoen voor R6: (nog 2 plekken over voor R6) de prijs is 29 euro incl verzend kosten
dromped (Geld ontvangen en order geplaatst)
tha-d (Heeft te kennen gegeven niet mee te doen deze ronde.)
Rodger Young (Geld was te laat ontvangen, de prijzen waren ondertussen gestegen van 17.99 naar 29.99. Daarom heb ik je geld terug gestort)
Panzer (Geld was te laat ontvangen, de prijzen waren ondertussen gestegen van 17.99 naar 29.99. Daarom heb ik je geld terug gestort)
ORDER STATUS:
* Tom Clancy's Rainbow Six 3 (XBOX) - Your order for "Tom Clancy's Rainbow Six 3" has been posted. Please allow 3-5 days for delivery.
* XIII (XBOX) - Your order for "XIII" has been posted. Please allow 3-5 days for delivery.
Dromped heeft zijn order opgehaald.
Pakketje van Viper word na de kerst door mij verstuurd aangezien het postkantoor niet meer open was voor mij.
Laatst bewerkt: 24 dec 2003