[Aanschaffen van games bij Play.com #deel-3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Toxic_Timmie, 31 dec 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Toxic_Timmie

Toxic_Timmie Registered User

Leuk Bevonden:
    1
    In navolging tot de vorige thread Aanschaffen van games bij Play.com #deel-2 ...deze nieuwe thread en we noemen 'm [Aanschaffen van games bij Play.com #deel-3].

Play.com is een site, vergelijkbaar met Amazon.com / Bol.com, maar dan alleen gericht op films/games/muziek.
    Play.com heeft vaak aanbiedingen en zo ook nu weer.
    Omdat er veel mensen zijn die geen "credit card" hebben, is het onmogelijk om van deze prijzen te profiteren.

Ik stel mijn Credit Card beschikbaar om hiermee games aan te schaffen voor diegenen die van deze prijzen wil profiteren.

Zie hieronder voor een selectie van de XBOX aanbiedingen.

[Battle Engine Aquila] €15,-
    [Fireblade] 15,-
    [Minority Report] €15,-
    [Time Splitters 2 (Classic)] €15,-
    [Transworld Surf] €15,-

Kijk hier voor meer goedkope titels

- Dus kies een spel uit die je wilt hebben.
    - Stort daarna je geld zo snel mogelijk op mijn rekening, zodat ik de game(s) voor je kan bestellen.
    Ik bestel pas als je geld op mijn rekening staat, niet eerder.
    - De verzendkosten zijn voor jou, dus doe er nog een eurotje of €3,- per game bij.
    - Zodra de games bij mij aangeleverd zijn, stuur ik ze direct de eerst volgend mogelijkheid door naar jou.
    - Mocht je geld onderweg zijn naar mijn bankrekening en de prijzen zijn in die tijd gestegen, dan bestel ik geen game(s) voor jou.
    Je geld word direct terug gestort zodra het erop staat.

Beslis snel, want de aanbiedingen blijven meestal maar 3-4 dagen staan, en een overschrijving van jouw rekening naar de mijne duurt ook een paar dagen.
    Ik heb ABN-AMRO internetbankieren en hou deze dagelijks in de gaten.
    Dus wil je meedoen? Stuur me een PM met de volgende gegevens en ik stuur je mijn bankrekeningnummer terug met de omschrijving die je moet gebruiken bij de overschrijving:

¤ voornaam
    ¤ achternaam
    ¤ straatnaam + huisnummer + toevoegsel
    ¤ postcode
    ¤ woonplaats
    ¤ telefoonnummer
    ¤ de game die je wilt

STATUS:

Vragen? Stel ze!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina