aansluiten op een VGA monitor

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Surreallistic, 24 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Surreallistic

Surreallistic Forza!

Leuk Bevonden:
    378
    k overweeg om m'n standaard HP2009v pc-monitor te gaan gebruiken als bveeldscherm voor mn 360. Allereerst vraag ik me af of ik dan niet een erg grote terugval in beeldkwaliteit heb. Daarnaast de vraag of er een kabel is die dit mogelijk maakt met de 360Slim. Vermoedelijk moet er een switch komen tussen pc-signaal en 360-signaal, aangezien de monitor slechts 1VGA aansluiting heeft. Kan iemand mij de goede kant op sturen voor wat betreft winkels/ervaringen/etc? of is er "voor weinug" een monitor die en vga en hdmi heeft? Ja sorry, leef op dit gebied onder een steen :+

Laatst bewerkt: 24 okt 2011
  2. GrEyFoX1987

GrEyFoX1987 Derp.

Leuk Bevonden:
    0
    http://www.bol.com/nl/p/games/vga-tft-kabel/1004004000034789/index.html
    Let wel: Het is geen officiƫle Microsoft kabel dus ik weet niet hoe de kwaliteit is, ik gebruik de originele kabel, die was 40 euro en die bevalt in ieder geval prima.

de 2 rood witte tulpjes (voor de audio) kan je aansluiten op een speakerset, of middels een tulp naar jack converter in je monitor prikken (om eventueel als die er zijn monitor speakers te gebruiken).

En tja, een goed scherm met hdmi en vga voor weinig? Hangt er vanaf wat voor kwaliteit je wilt, want er zit namelijk heel groot verschil in beeldkwaliteit tussen een scherm van 150 euries en een scherm van 300.

Succes :)

Edit: Ik heb even naar je monitor specs gekeken en die zijn niet echt om naar huis over te schrijven. Zo kan je scherm bijvoorbeeld geen 1080p (full HD) resolutie aan.. Let hier wel op :)

Nog een edit: http://www.yorcom.nl/artikel/TFTACG2450/236-tft-acer-g245hqbmid-2ms-800001-d-sub-dvi-hdmi.html misschien is dit iets? kwa kwaliteit is het niet fantastisch, maar daar is de prijs ook naar. :)

Laatst bewerkt: 24 okt 2011
  3. Surreallistic

Surreallistic Forza!

Leuk Bevonden:
    378
    En bestaan er dan ook kastjes waar ik 2 vga-aansluitingen op heb, zodat ik kan switchen tussen pc en 360?

4. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina