Als ik xboxlive heb MOET ik dan een switch/router kopen of kan ik me netwerkkabel die in me netwerkkaart gaat gewoon direct in me Xbox doen ???
Profiel - Registreer - FAQ - Zoeken - Home Gebruik eerst ff dat knopje maar ik zal vast verklappen dat je je xbox gewoon regelrecht op je kabelmodem kunt pluggen
Maar een simpel routertje.. Ik heb een UNEX NexIP IS050e, aan je kabel/adsl modem pluggen is wel makkelijker, want dat is een soort hub. Waar je dus geen extra netwerkkaarten voor hoeft aan te schaffen of verbindingen hoeft te verbreken.
Ik heb hier dus ff dik geen verstand van, maar ik heb op mijn kamer chello en een xbox... Toen ik op school met een paar vrienden erover had, vielen er dus allerlei van die termen zoals hub blablablabla router blablabla en die shit kon ik allemaal nog wel een beetje volgen, maar op een gegeven moment zei een van die gasten dat het best eigenlijk een 'switcher' is... Uiteraard heb ik geknikt, interessant gekeken en gezegd dat dat idd het beste is.... maar ik heb geen ID! wat een switcher is... Kan iemand dat ffies aan mij vertellen? Zijn die dingen te betalen? Kan je zulke spullen trouwens beter op een of andere PC dumpdag gaan halen? Of in de winkeL?
Ik dacht gewoon een ethernet kabelke , of heb ik het mis?(ik heb tenminste zo een ethernet kabelke van mijn router naar mijn xbox zitte)
aanluiting xbox live Ik heb het spel SPLINTER CELL daar staat in het menu download. Ik heb mijn xbox met een netwerkabel(UTP) in mijn router gestopt. De xbox opnieuw opgestart, in het menu stond download te knipperen. Ik heb deze geselecteerd. Er gebeurde het volgende. Op de xbox werd live geinstalleerd. Dus nu heb ik er een extra menu in mijn opstartscherm. XBOX LIVE door diverse menu's te selecteren bleek dat het nog niet beschibaar was. Dus afwachten dan maar. Ik heb intussen wel met xboxconnect Halo gespeeld met vier spelers. Ik moet zeggen dit ging perfect zonder problemen. Het aansluiten van de xbox is vrij simpel. Als je een netwerkabel hebt een UTP met rj45connectors en alles is 1 op 1 aangesloten, dan kan je deze direct in een router of adsl-modem stoppen met een ethernet aansluiting. Ik kreeg dus xbox live via SPLINTER CELL. Alleen is nog niet beschikbaar in Nederland. (router deelt internet met meerdere PC's) Ik hoop dat het duidelijk is.:{
ah ok, dus je doet die ene kabel van je modem, naar je router, en dan van je router, en die router zit ook weer aan de pc, naar je xbox ofzo, mja, t zal wel
router Een router verdeelt je internet verbinding. Ik heb er een met vier poorten. Ik kan dus vier PC's op een lijn gebruiken of zelfs vier XBOXen of een combinatie daarvan. Dit gaat wel ten koste van je bandbreedte. Dit moet je delen. Als ik twee pc's uit heb staan heb ik de volledige verbinding voor de XBOX. mmzzlllll