Als ik xboxlive heb MOET ik dan een switch/router kopen of kan ik me netwerkkabel die in me netwerkkaart gaat gewoon direct in me Xbox doen ???
Profiel - Registreer - FAQ - Zoeken - Home Gebruik eerst ff dat knopje maar ik zal vast verklappen dat je je xbox gewoon regelrecht op je kabelmodem kunt pluggen
Maar een simpel routertje.. Ik heb een UNEX NexIP IS050e, aan je kabel/adsl modem pluggen is wel makkelijker, want dat is een soort hub. Waar je dus geen extra netwerkkaarten voor hoeft aan te schaffen of verbindingen hoeft te verbreken.
Ik heb hier dus ff dik geen verstand van, maar ik heb op mijn kamer chello en een xbox... Toen ik op school met een paar vrienden erover had, vielen er dus allerlei van die termen zoals hub blablablabla router blablabla en die shit kon ik allemaal nog wel een beetje volgen, maar op een gegeven moment zei een van die gasten dat het best eigenlijk een 'switcher' is... Uiteraard heb ik geknikt, interessant gekeken en gezegd dat dat idd het beste is.... maar ik heb geen ID! wat een switcher is... Kan iemand dat ffies aan mij vertellen? Zijn die dingen te betalen? Kan je zulke spullen trouwens beter op een of andere PC dumpdag gaan halen? Of in de winkeL?
Ik dacht gewoon een ethernet kabelke , of heb ik het mis?(ik heb tenminste zo een ethernet kabelke van mijn router naar mijn xbox zitte)