ik snap nog niet zoveel van dat xbox life. wij hebben thuis adsl-lite. wij hebben dit alleen op 1 computer (ook onze enige computer die we thuis hebben). kan je xbox life nu aansluiten of niet? zo ja, hoe dan? Help me alsjeblieft even, dan weet ik of ik 14 maart het xboxlife pakket moet kopen of niet...
koop een router!! je moet je een router halen en dan je xbox en je pc daar op aansluiten en dan gamen maar.
Yep het draait gewoon NIET op lite, valt nix aan te doen.. dus je zult toch aan de volledige breedband moete!
Zijn er eigenlijk nog (betaalbare) routers die werken met Xbox Live evenals XBConnect? Ik bedoel, ik heb ze alleen gezien met USA-only.
Ik wil niet zeuren hoor maar hoeveel problemen denk je nou helemaal te gaan krijgen met je router? Ik weet dat er een lijst staat op Xbox.com van routers die het zéker doen, maar zolang je je router een beetje kan instellen geloof ik niet dat je er veel problemen mee zal ondervinden. :{
Die linksys router heb je al vanaf 89 euro af je ff kijkt op www.tweakers.net en dan pricewatch.. daar kan je zien waar die dingetjes op dit moment het goedkoopst zijn... mzzl
Mensen, gezien mijn huidige technische problemen. LAN met 3 PC's en Xbox-live(wat het nog steeds niet doet), welke allemaal lopen te piepen in ICS. Is het niet verstandiger voor mij om een router aan te schaffen?
Het grootste probleem wat ik nou heb is gewoon dat je van NIC naar NIC huppelt en je loopt te klooien met Gateways, IP adressen enz. Verder nog tips, volgens mij heb je ook routers met ingebouwde switch Wat is jouw set-up (aangezien het bij jou wel werkt )
Linksys BEFSR41 Cable/DSL router + 4port 10/100Mb switch Linksys BEFSR41 Cable/DSL router + 4port 10/100Mb switch Omschrijving : Linksys BEFSR41 Cable/DSL router + 4port 10/100Mb switch. Geschikt om internet te delen tot 253 computers, inclusief Firewall. Volledig webbased en eenvoudig te installeren. d.m.v. firmware upgrade ook eenvoudig geschikt te maken voor MXStream. Deze firmware is te vinden onder klantenservice. Status : Nieuw in retaildoos met 1 jaar garantie Prijs : EUR. 89.00 ( inclusief 19% BTW ) Voorraad : 28 hier is de mr-at link
Ik heb de Linksys BEFSR41 V2.0 maar gehaald en gelijk even de modem ge-tweaked (bleek nodig te zijn omdat het een verouderd model is). We zullen snel genoeg merken of alles werkt