Aansluiting xbox360

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Winne, 22 nov 2013.

1. Winne

Winne New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,ik heb probs met aansluiten van xbox op oudere Philips lcd tv.ik ben nieuw hier.hopelijk kan iemand mij hier helpen.dus ik heb een grijs beeld maar wel klank,ik hoor het wel als ik op de console scroll.ik heb juist een 3kleurige stekker die ik ofwel in de zijkant steek,Side of in een scart steek ik die in ext 1 ,2, of 3.allemaal hetzelfde resultaat.ik heb geen HDMI aansluiting op tv spijtig genoeg.ik weet niet aan wat het kan liggen.daar het voor sint is hoop ik dat er iemand mij kan helpen.alvast thx

2. NLegendkiller

NLegendkiller Active Member

Leuk Bevonden:
    583
    Is het een nieuwe Xbox 360? Het is namelijk mogelijk dat de instelling verkeerd staat (bijvoorbeeld: hij staat vanuit de Xbox 360 ingesteld op HDMI, waardoor jij geen beeld krijgt). Om dit op te lossen kun je hem even op een andere TV aansluiten via (bijvoorbeeld) HDMI en daar je instellingen goed zetten, om hem vervolgens op je Philips TV aan te sluiten.

Overigens mis je wel wat als je op zo'n oude TV speelt. De console is echter gemaakt voor HD, dat ga je nu niet krijgen.

3. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Probleem kan worden veroorzaakt doordat de tv geen 60hz via de gele stekker (composiet) .
    Heeft de Philips ook niet 1 van de volgende aansluitingen.
    1. component rood/groen/blauw stekkers.
    2. VGA , blauwe aansluiting.
    3. DVI , witte aansluiting.

Laatst bewerkt: 23 nov 2013

Deel Deze Pagina