hey ik zie dat heel veel mensen 2 tot 3 consoles hebben hoe komen jullie daaraan, teveel geld of zo? of gewoon rijke ouders, ikzelf heb alleen een xbox, 2 zou nog kunnen, maar 3 gaat mij een beetje te ver
sparen he. prioriteiten en zo stellen. keb ook alleen maar een Xbox een Ngc en een gba hoor . +een PIV op me kamer. edit; ik heb de ngc ook alleen maar voor de exlcusive nintendo games, zoals mario zelda en sinds gisteren Final fantasy Crystal Chronicles. dus heb ik voor de xbox meer games dan voor de cube xbox iets van 40 denk ik 45 misschien en de NGc (ff tellen) 8.
Agh, het ligt er maar net aan waar jij je geld aan wilt uitgeven, is dat dure merkkleding, kun je natuurlijk minder voor de game enzo, is dat veel games en consoles, de kleding geen dure merkkleding. BIJVOORBEELD!
ik heb 3 boxen een ps2 en een gba zoals tco het zegt .....sparen .....sparen....sparen daarbij rook en drink ik niet en dat zijn toch dingen waar veel geld in gaat zitten de ps2 en 1 xbox staan bij me in de huiskamer een tweede xbox staat op de slaapkamer en de derde is een die ik overal mee naar toe neem
de reactie die je krijgt als je zegt dat je drie xboxen heb jonge jonge alsof de werled vergaat een vriend van me heeft 5 mobiele telefoons dat noem ik pas dom met drie xboxen kun je nog een lannetje doen
Ik heb voor mezelf een xbox,ps2,gamecube en een gba-sp, voor mijn zoon een gamecube,ps1 en een gba en in de woonkamer voor de vrouw een ps2 en een gba-sp. Hoe kom je daar aan? Ik werk al heeel lang voor mijn centen. Ik rook niet, drink niet en uitgaan heb ik natuurlijk geen tijd voor. Ben ik te oud voor ook trouwens, ik zie me al staan tussen al die smurfen. Je kunt beter je geld uitgeven aan de gamesindustrie dan aan de tabaks/drankfabrikant vind je ook niet. *)
ik heb een xbox, playstation en een gameboy color en een hele oude gameboy. 3 xboxen is wel erg veel, ik zou dan eerder een dolby digital 5.1 systeem kopen.
Ik heb: nes, megadrive, n64, xbox en gamecube. Eigenlijk elke generatie een console, maja toen werd de gamecube zo goedkoop en jah... Trouwens als je geld nodig hebt heb ik een hele goede tip voor je: Ga werken! Of anders ga naar de xbazar, daar kun je soms spellen wel goedkoop scoren.
Logitech speakers roeleren. . Ik heb laatst de X220 gekocht. Is gewoon 2.1 met sub, maar het klinkt geweldig. Voor die prijsklasse kun je niets beters krijgen. En Slicer: Toch vind ik 3x dezelfde console echt onzin.
Op mijn kamer: Xbox, GameCube, Playstation 2, GBA SP, Laptop, PC. Daarnaast een home cinema set + aparte versterker van Sony. TFT scherm en Logitech MX desktop bij mijn PC, Breedbeeld JVC tv. Laatste aankoop is een nieuwe auto, kan ik zaterdag halen Sorry voor beetje offtopic Zoals een paar al vermelden... waar leg je je prioriteiten. Je hebt mensen die elke week 2 keer uitgaan en dan in een weekend 100 euro kwijtzijn. Je hebt ook die soms is uitgaan en dan matig drinken etc... dan hou je veel geld over.
Wat is nou het nut van meerdere Xboxen? Zo stom vind ik het als mensen nog een keer dezelfde spelcomputer kopen. Zo zijn al zo duur, het geld kan je toch veel beter besteden aan b.v. spellen oid. Net las ik het argument "handig voor een lannetje", heb je dan ook alle spellen dubbel? Of zijn vrienden te lui om een Xbox mee te nemen? Wat ik wel snap is dat je een mooiere wil (net als de Crystal Pack), ik zou hem ook wel willen maar dan gaat m'n zwarte doos toch de deur uit. Als je dan kijkt dat sommige mensen geen Live hebben, geen 5.1 geluid, geen breedbeeld ofzo _maar_ wel meerdere Xboxen..... :{ Tja, soms weten mensen niet van gekkigheid wat ze moeten kopen.
Mijn PC was verouderd en ik kon tot grote spijt niet meer de nieuwste games spellen, de uitkomst was de Xbox.. Waarom de Xbox? Vanwege het feit dat de gamesmij liggen, veel shooters en helaas watminder RPG´s maar die komen eraan. Daarnaast vondt ik de hardeschijf erg interessant en het feit dat de controllers RSI voorkomen, na al dat kloten met die muis. Het bevalt me prima ik heb hem in April al met al een jaar en al vele games erop gespeeld. Me broertje Nintendo freak had erg interesse in een GC die hij helaas niet kon betalen en aangezien ik een sociaal mens ben betaal ik mee, vandaar dat ik sinds kort twee consoles tot mijn beschikking heb (die 50 % van mij is). Ik vindt echter meerdere consoles overboodig, het is dat het toevallig op m´n pad kwam anders vondt ik het geldverspilling, daar kun je ook een hoop relaxte games van kopen. De PSII vindt ik helaas niet kunnen tippen aan een GC of Xbox omdat grafisch de games erg verouderd overkomen en de games mij niet liggen!
Tja, waarom zou je geen meerdere consoles nemen? Zelf bezit ik een PS2, Xbox, GameCube, GBA SP en daarnaast gebruik ik mijn PC speciaal voor adventures en RTS games. Op iedere console komen geweldige games uit die ik gewoonweg niet wil missen. Die fout had ik namelijk eerder wel gemaakt door alleen maar voor de PS1 te gaan en anderen links te laten liggen. Met de komst van de next gen consoles en het feit dat ik een vaste baan had besloot ik dan ook om ze gewoon allemaal te kopen. Iets wat me al heel wat game plezier heeft opgelevert.