aantal vraagjes.

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door j.la, 20 apr 2002.

1. j.la

j.la j.la pour toi

Leuk Bevonden:
    0
    Omdat de xbox nou flink goedkoper is geworden is het tijd om dat ding aan te schaffen.

alleen je hoort dingen over die krasjes en ik wil die philips dvd speler in mijn xbox. in ieder geval de goede die geen krasjes maakt. hoe kan ik mijzelf ervan verzekeren dat ik doe koop in welke winkels hebben ze de nieuwe ladingen goede xboxen al.

En bij het kopen van een xbox moet er natuurlijk geen game ontbreken. Ik ben van plan de advanced scart cable te kopen aangezien ik graphics belangrijk vind en ik er alles uit wil halen wat mogelijk is om zo goed mogelijk beeld te krijgen. ook wil ik de dvd kit. beneden hebben we al een dvd speler maar 1 voor op mijn kamer is ook handig. alleen dan wil ik 2 games erbij kopen 1 is te weinig want je moet wel een beetje kunnen wisselen.

vanaf het begin leek amped me leuk alleen je hoort er zovel negatieve dingen over tnoy hawk lijkt me ook leuk dus.
    amped vs tony hawk. enige suggesties????
    en dan halo lijkt me leuk maar schijnt kort te zijn voor doa3 geld hetzelfde. dus wat blijft er dan nog over. racen wil ik nog niet. Ik kom er dus echt niet uit.

dus zouden jullie is wat suggesties kunnen doen dan is er volgende week weer een xbox in de verkoopcijfers erbij wat voor jullie natuurlijk ook goed is.

mzzzl jla

2. Ikke

Ikke New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat je gewoon is op deze site moet kijken, reviews lezen, op het forum kijken en dat soort dingen weet je wel.

3. Tr@m$

Tr@m$ inactieve gebruiker

Leuk Bevonden:
    1
    Volgens mij heb je als je de box nu koopt zeker een dvdspeler die geen krasjes maakt!

En dan de games; je twijfelt dus tussen Amped vs THPS3 en tussen Halo vs DOA3, Halo kan ik je zeker aanraden, zo'n vet spel zie je zelden en tussen Amped en Tony kan alleen jij kiezen omdat het er net van afhangt of je of snowboardgames leuk vind (dus met veel snelheid naar beneden) of skategames (megaveel trukkies doen).

It's your choice!:+

4. orgaZm

orgaZm CEV's

Leuk Bevonden:
    0
    ik zou amped kiezen, thps3 kan ook op de pc, en et is goedkoper

5. Quen

Quen XboX LiVe

Leuk Bevonden:
    0
    ten eerste om je gerust te stellen mocht je een xbox hebben die die krasjes maakt krijg je een Cap etc gratis van microsoft....het duurt overigens ook maar 3 dagies om het te maken....maar nederland heeft bijna geen defecte xboxen meer hoor (99%) kans dat je er eentje hebt (een defecte he)..het is natuurlijk nooit uitgesloten maar MS heeft goeie service !

ten tweede ik zou gewoon THPS3 (sorry) nemen ik heb hem ook op me DC gehad en ik wil hem ook weer op me Xbox.....eigelijk als je gek van shooters bent zou ik Halo nemen je hebt hem mischien wel snel uitgespeeld maar kwa multiplayer is ie ook vet ! halo is gewoon de bom ! serieus

ik hoop je hierbij geholpen te hebben

Laters Quen

Laatst bewerkt: 20 apr 2002
  6. Ikke

Ikke New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Even voor alle duidelijkheid Quen bedoelt dat je 99% kans hebt een goede xbox te hebben en dus maar 1% kans dat je een defecte hebt. Ook bedoelt hij Thps3 ipv 2 want twee is hier helemaal niet uit.

7. orgaZm

orgaZm CEV's

Leuk Bevonden:
    0
    99% kans dat je een defecte hebt?!?!?!!

maar nederland heeft bijna geen defecte xboxen meer hoor (99%) kans dat je er eentje hebt

8. Ikke

Ikke New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Daar zei ik het dus voor ik wist gewoon dat iemand het ging zeggen.

9. Quen

Quen XboX LiVe

Leuk Bevonden:
    0
    Jongens thnx voor de verbeteringen....

ik heb het er nu goed opgezet !\

Thnx Laters Quen

10. MrLaurens

MrLaurens Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    halo is een must have

ik ben absoluut geen fan van shooters, maar toch is halo nu de beste game die ik ooit heb gespeeld

en amped heeft volgens mij moeilijke besturing, en tony is wel leuk ja, moet je zelf maar kiezen

11. Ikke

Ikke New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Graag gedaan hoor Quen.

12. Tr@m$

Tr@m$ inactieve gebruiker

Leuk Bevonden:
    1
    Volgens mij moet je voor Amped echt de tijd enmen en er niet na 10 minuten mee ophouden omdat het best wel lastig is om te leren maar als ik de mensen hier zo hoor die de game hebben ziin ze er wel tevreden over, of niet soms?:+

13. Markos

Markos XBW member

Leuk Bevonden:
    0
    Halo vs DOA 3: Ik zou voor Halo gaan. Je moet natuurlijk wel een FPS willen. Het is een goed spel, al wordt het vindt ik soms wel een beetje overdreven. Sommige mensen doen net of het spel al ander spellen in de schaduw doet zetten. Het is gewoon een goed spel, maar verwacht nu niet dat het hemels is.

Amped vs THPS 3: Ik heb zelf THPS 3 en de game bevalt me erg goed. Het is niet echt een makkelijk spel, maar dat is amped enk ik ook niet. In ieder geval speel je THPS 3 echt niet zomaar uit. het duurt wel even voordat je alle de game met alle skaters hebt uitgespeed. En dan kun je nog je eigen skaters creƫren en je eigen levels maken.

Hoop je wat geholpen te hebben

14. Ikke

Ikke New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je kan wel merken dat je amped niet hebt anders zou je wel zeggen dat je ook bij Amped trukjes moet doen en niet alleen bij thps3.

15. j.la

j.la j.la pour toi

Leuk Bevonden:
    0
    thx voor de replys.
    ik heb afgelopen wintersport voor het eerst gesnowboard en dat was vet cool. dus voor de meest hand liggende keuze is amped. maar toch lijkt me th 3 ook vet heb 1 op de ps1 gespeeld. damn wat is dit moeilijk. halo lijkt me wel gaaf maar ik heb een pc om te fps ben een groot fan en speler van tactical ops. als je het niet kent moet je het zeker is proberen.zoiets als counter strike maar dan 1000 keer beter.

heb gisteren nog in eindhoven op de xbox dave mirra gespeeld zag er goed uit en was best leuk maar dan lijkt me th3 toch leuker.

gvd ik weet gewoon niet welke games ik moet doen.
    beetje loze post maar ach het is zaterdag alcohol dag.

16. visje

visje feyenoord Die hard

Leuk Bevonden:
    0
    En kan je al bochies maken? moeilijke sport he? marr als je het kan is waardering hoog:cool:

17. markorius

markorius Guest

Halo moet je kopen want de Campain mode is gewoon masterlijk!
    En als je vrienden etc heb die naar je huis komen is het leuk om Doa3 te spelen, voor THPS3 en Amped moet je gewoon een fan zijn niet echt een topper ofzo.

18. BounceMeister

BounceMeister Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Ik zou zeker voor Halo gaan! Een heel goed spel, en als je er lang mee wilt doen, zet hem dan niet op easy mode! Vooral de multiplayer mode is helemaal supergaaf!

Ik denk dat MS na de eerste klachten over de krasjes de DVD drives al heeft aangepast. De kans is gering dat er nu nog een foute bij zit.

Ik heb dat Dave Mirra BMX gespeeld en vind het niet zo leuk als Amped. Ook ik heb Amped gekocht omdat ik in de zomer het snowboarden zo mis. Het is wel eventjes wennen, maar wanneer je de besturing doorhebt is het een gaaf spel. Het gaat niet om snelheid maar juist om tricks! Je kunt andere uitrusting gebruiken om bepaalde eigenschappen aan je boarder te verbeteren. Ook bij het halen van een level krijg je punten om steeds beter te worden. Zo worden de tricks steeds toffer omdat je bv. hoger kan springen en sneller kan draaien. Ik vind het een hele leuke game.
    Dat skater spel heb ik niet gespeeld maar de beelden die ik ervan heb gezien vond ik minder. Maarja, ik ben een snowboard fan!

De Advanced Scart cable is zeker aan te raden! Vooral met dolby digital.

En, als je de Xbox dan toch gaat kopen, koop hem dan nu! dan heb je nog een kans op 2 gratis games en de extra controller. Dan hoef je ook niet meer te kiezen.

Succes!

19. j.la

j.la j.la pour toi

Leuk Bevonden:
    0
    heb in NL al 5 lessen op zon tapijt gedaan hielp achteraf ontezettend veel.
    eenmaal snowboardend in frankrijk de eerste dag omg wat was dat moeilijk ik kon nog geen enkel bochtje maken ik d8 echt waarom heb ik die lessen nou gehad maar de laatste 2 dagen leek het wel of ik voor het 5de jaar achter elkaar snowboarde het ging echt super goed kan goed bochten maken waar en hoe dan ook snel achter elkaar als het moet alleen het springen ging nog niet super maar daar is volgend jaar weer voor. heb daarvoor 5 jaar geskiet maar ik kan zeggen dat snowboarden veeeeel leuker is.

nou weer even on topic. ik denk dan toch maar dat ik amped neem alleen nou nog het 2de spel. maar ik ben in ieder geval dankzij de reply dichter bij mijn uiteindelijke keuze.
    miss toch maar halo omdat het zon super spel is zoals iedereen zegt ik ben zeker een fps fan maar dat is altijd op de comp met een muis en keyb maar ik denk dat ik toch voor halo en amped ga.

en het was toch zeker dat als je hem nu voor 300 euro koopt dat je dan geen spellen plus controller meer krijgt. als het niet zeker is dan ga ik hem maandag kopen en anders haal ik hem vrijdag of de week daarna in de vakantie.

mzzl jla

Laatst bewerkt: 20 apr 2002
  20. BounceMeister

BounceMeister Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Of je NU nog de controller en games krijgt is nog niet 100% zeker, volgens de voorwaarden van MS wel, maar daar moet MS uitspraak over doen. Ga alsjeblieft niet luisteren naar wat die of die gezegd hebben, want dat spreekt elkaar nogal tegen..
    Anyway, als je hem toch wel gaat kopen, dan zou ik hem in ieder geval voor de 26e kopen en gewoon lekker dat briefje invullen voor die games enzo. Jij leest de voorwaarden, die zijn duidelijk, daar voldoe je aan dus jij hebt recht op die zooi. Mocht het anders uitpakken? Jij kon nooit weten dat je er misschien geen recht op zou hebben, jij las de voorwaarden en hebt daar naar gehandeld.
    Heel simpel eigenlijk.

download het formulier op www.xbox.nl, dan heb je het alvast.

Deel Deze Pagina