heb in NL al 5 lessen op zon tapijt gedaan hielp achteraf ontezettend veel.
eenmaal snowboardend in frankrijk de eerste dag omg wat was dat moeilijk ik kon nog geen enkel bochtje maken ik d8 echt waarom heb ik die lessen nou gehad maar de laatste 2 dagen leek het wel of ik voor het 5de jaar achter elkaar snowboarde het ging echt super goed kan goed bochten maken waar en hoe dan ook snel achter elkaar als het moet alleen het springen ging nog niet super maar daar is volgend jaar weer voor. heb daarvoor 5 jaar geskiet maar ik kan zeggen dat snowboarden veeeeel leuker is.
nou weer even on topic. ik denk dan toch maar dat ik amped neem alleen nou nog het 2de spel. maar ik ben in ieder geval dankzij de reply dichter bij mijn uiteindelijke keuze.
miss toch maar halo omdat het zon super spel is zoals iedereen zegt ik ben zeker een fps fan maar dat is altijd op de comp met een muis en keyb maar ik denk dat ik toch voor halo en amped ga.
en het was toch zeker dat als je hem nu voor 300 euro koopt dat je dan geen spellen plus controller meer krijgt. als het niet zeker is dan ga ik hem maandag kopen en anders haal ik hem vrijdag of de week daarna in de vakantie.
mzzl jla
Laatst bewerkt: 20 apr 2002