geachte heren en dames, ik heb een jaar geleden een xbox 360 gekregen van een vriend, deze was kapot en heb ik zelf gemaakt. ik heb hierbij het volgende gedaan: -nieuwe cd drive gekocht -laten flashen -nieuwe cd drive erin (werkte niet) -oude cd drive uti elkaar -nieuw rotertje erin -nieuwe laser erin -nieuw rad erin (werkte nog steeds neit) -nieuwe laser eruit, oude laser erin en jaa hoor hij werkt weer maar nou heb ik gisteren een paar freezes gehad met daarop een 71e error, mijn volgende vragen zijn dus: -waardoor kan deze freeze allemaal komen? overhitting? door het maken van de xbox? andere dingen weet ik veel? en dan nog een vraag: hoe kan ik deze meer laten ventilleren, er zitteng ewoon 2 standaard venitaltors in, en het is me gelukt om de cddrive stil te krijgen, door middel van rubber en tape.. alleen ik wet neit wat ik met dit probleem moet doen..
Lees de laatste post van je vorige topic. http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=164341 Word hier niet gepraat over een geflashde drive.