[XOne] aanvraag xboxlive

Discussie in 'Games' gestart door Renegades NL, 24 jun 2003.

1. Renegades NL

Renegades NL Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Mensen wil me voor 30 juni opgeven voor live omdat ik dan een gratis live game krijg, ik heb dan alleen nog geen kabel want die komt wat later. kan ik me toch opgeven voor live ook al veranderd mijn internet verbinding???.

alvast bedankt

2. Dokter Gonzo

Dokter Gonzo Hunter S. Thompson

Leuk Bevonden:
    0
    nope, je kan alleen je e-mail adres opgeven als je verbinding heb met live, sorry.

als je een vriend met live hab kan je een kitje kopen en een account maken op zijn xbox en als jij dan eenmaal internet heb die account overzetten d.m.v. een memory card en dan de account op zijn xbox deleten

Laatst bewerkt: 24 jun 2003
  3. Renegades NL

Leuk Bevonden:
    2
    ohh fuck, kan ook geen verbinding leggen met gewoon intranet zeker, weet dan je met gewoon internet niet kan spelen mar michien is het wel snel genoeg om aan te melden. echt klote dat ik het niet eerder geregeld heb nu boor ik me een spel door mijn neus.

ken trouwens niemand anders met live,

bedankt voor de tip in ieder geval

4. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    als je iemand met breedband utp kent kan je je xbox nemen en daar een account aanmaken ... op je eigen xbox

5. ImpulzZ

ImpulzZ Katie Holmes

Leuk Bevonden:
    0
    ja dan kan je beter je xbox naar iemand toenemen die kabel heeft; en dan via de directe verbinding je aanmelden...

6. Renegades NL

Leuk Bevonden:
    2
    oh wacht mijn vriendin heeft breedband internet van @home, zou ik me daa mischien aan kunnen melden???. Wordt dat trouwens veel gkut dat aanmelden want ik weet zeker als mijn vriendin erachter komt dat ik niet weet waar ik mee bezig ben ik daar nooit kan proberen om op live te komen.

7. Renegades NL

Leuk Bevonden:
    2
    of wordt er duidelijk in de handleiding vertelt wat de bedoeling is bij directe toeging, zoniet wie kan dit even uitleggen

alvast bedankt

8. stefsybo

stefsybo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als je je Xbox via een directe verbinding op @home aan wil sluiten hoef je alleen de hostname in te vullen, dat is de computernaam die je (of je vriendin) van @home krijgt.

9. Renegades NL

Leuk Bevonden:
    2
    ok thanx, nog een vraagje als ik de een directe verbinding gebruik steek ik toch eigenlijk het"stekertje" dat eerst in de pc zat in de xbox. kan ik heb als ik klaar ben met live gewoon weer terug steken zonder dat ik ze weer moet aanmelden of onder gekloot.

10. stefsybo

stefsybo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja dat kan gewoon. Dat heb ik zelf ook vaak genoeg gedaan en ik heb ook @home.

Deel Deze Pagina