aanvulling aan de zoek functie

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door gegron, 12 mrt 2003.

1. gegron

gegron Guest

stel je zit op live en je komt iemand tegen en je komt er achter dat ie van xbw is als je bent uitgespeeld ben je helemaal vergeten om te vragen hoe die op xbw heet dan zou je natuurlijk alle threads af kunne zoeken naar zn xbw naam maarja dat duurt een beetje lang misschien is het handig als die optie in de zoekmachine komt je typed de gamertag in en je heb de persoon gevonden

2. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Hmm interesting..

Hoewel als we ook een thread maken waar iedereen zn naam ff in poot kan je ook gewoon de normale search gebruiken.

3. gegron

gegron Guest

das waar maarja misschien toch mooier als het in de zoekfunctie staat

4. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    Hmm ja maar wordt zo'n thread niet vergeten? dat niet alleen onoverzichtelijk?
    Als je nou in je profile de mogelijkheid zou hebben om je Live tag erbij te zetten? Dat zou gekoppeld aan de zoek optie van gegron helemaal tof zijn.. Zoeken op gamertag. hop profile?
    Lastige van een thread is denk ik dat ie bijgehouden moet worden of het moet zoiets worden als de Elite X-bazar users : 'Vertrouwens-lijst' maar dat zou dan weer bijgehouden moeten worden door iemand (een mod) die het al druk heeft ;)

Tering.. (sorry voor het taalgebruik) zit echt te maffen.. zit al in profile.. zucht..

Laatst bewerkt: 12 mrt 2003
  5. Jorrit

Jorrit Server admin XBW.nl ICT

Leuk Bevonden:
    9
    Er bestaat natuurlijk zoiets als http://www.gamertagdatabase.com/, maar die kennen Nederland nog niet ... Dus als iedereen ze even mailt dat Nederland erin moet komen, wie weet luisteren ze dan ...

6. gegron

gegron Guest

ja maar als je het gewoon op xbw kan doen is dat wel zo handig

7. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Jorrit wil het gewoon niet te druk krijgen, hij moet alzoveel scripten.. snap dat dan :+

toch wel een cool idee :)

8. Martini

Martini O RLY

Leuk Bevonden:
    2
    wanneer komt dan die thread?

9. NatureGoneWild

NatureGoneWild Nuub on steriods!

Leuk Bevonden:
    5
    En mischien ook een XBC naam?:)Want daar zitten ook best veel members op(zoals ik)en die geen live(CC) kunnen nemen(yet :+)

10. gegron

gegron Guest

weet iemand hier al iets over of die aanvulling er nog komp

11. gegron

gegron Guest

12. bl0kkie

bl0kkie pwn4tsj p0rk !

Leuk Bevonden:
    6

Ik meld mij wel aan voor vrijwilliger!! :+

Top idee!! Had van mij kunnen zijn..:9

13. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Daar je je username kan melden bij het centrale gamertag topic wordt die automatisch in de zoekmachine opgenomen. Dus stel; Je kwam een gast tegen die heette 'Sjaak' en je wilt graag weten wie dat is/was, dan ga je naar de zoek functie en zoek je op 'gamertag sjaak' en kom je uit op die thread (als je al niet meteen naar die thread gegaan bent alwaar ook een complete lijst te vinden is)

14. Unhooked

Unhooked Adrenaline driven

Leuk Bevonden:
    0
    Kan er geen zoekmachine per subforum komen?? Als ik bijvoorbeeld niet verder kom bij POW en wil kijken of iemand dit zelfde probleem heeft ik dit gewoon in de zoekmachine van "Xbox Game Help/Cheats". Zodat ik geen last heb van bijvoorbeeld alle topics waar het spel wordt aangeboden.

15. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Je kan bij de zoekfunctie het forum aangeven waarin je wilt zoeken

en

Je kan als je in het subforum zelf zit onderaan ook een phrase invoeren.

16. Unhooked

Unhooked Adrenaline driven

Leuk Bevonden:
    0
    Lekker slim van mij|:- ;)

17. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    That's why i'm here :cool:

Deel Deze Pagina