Steeds vaker krijg ik gewoon bij elke reply een mailtje op een topic, als ik nog niet eens de eerste reply bekeken hebt. Zo werkte het eerst... Het begint een beetje irri te worden, zeker de threads waar veel op gereageerd wordt... Hoe komt dat zo?
Hehe, d8 t al... Goed, je krijgt als je dat aangeeft bij het replyen op een topic mail wanneer er weer een reply op datzelfde topic gemaakt wordt. Je krijgt er normaal gesproken in principe eentje, totdat je die thread weer bekeken hebt. Dan krijg je weer mail bij een volgende reply. Maar ik krijg nu gewoon na elke reply een mailtje binnen, zonder dat ik tussentijds naar die thread gekeken heb. Begrijp je t nu wel?
Dat klopt, alleen hoor je niet meerdere emails te krijgen, maar eentje, totdat je de desbetreffende thread weer bezoekt...
De clown van het forum volgens Cyberpunk, Ugamer, Kobold, WouteR, Tr@m$, Panzer, orgaZm, Rodger Young, jacco, Tha Raptor, DarkwingDuck, beuker(sr), D.L, Xenox en Maserati
heb ik ook last van gehad, kreeg ik per reply een mailje iin m'n emailbox, erg irritant, is vanzelf overgegaan trouwens, soms kan het komen omdat je zelf nog rondneust op het forum, en als je dan toch dat topic voorbij komt (of hij laadt hem ofzo) dan krijg je meteen weer een mailtje, kan best irri zijn!