about morrorwind

Discussie in 'Algemeen' gestart door DiaL, 24 jul 2002.

1. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    Keb goei dinge gehoord,(geleze) over morrorwind, mor 'k vrees een beetje dat ge teveel dialoge moet zitte volgen enzowe.... wanneer komt morrorwind elder scrolls3 eigl uit ?
    Is het zo dat ge constant moet prate enzo om verder te geraken op in het spel....
    if someone knows....

--thanks--

2. Lord o/t Xbox

Lord o/t Xbox Red Soldier

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb gehoort dat en net zoveel tekst in zit als 6 standaard novels, maar het is een game waar je alles kan doen wat je wilt, dus als je niet naar de NPC's wilt luisteren kan je ze natuurlijk ook gewoon naar de andere wereld helpen

3. MrLaurens

MrLaurens Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    hij komt in november d8 ik

maar ik wil die game absoluut, maar het is wel heel duister overal volgens mij, dus niet door tropische regenwouden lopen denk ik

4. Shriko

Shriko Gamebites.nl

Leuk Bevonden:
    4
    Als je niet tegen praten kan, moet je deze game niet kopen! Maar ik zeg dan wel.. je mist iets geweldigs!

5. Alex

Alex Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Valt best mee. Na een tijdje heb je wel door wie wat interessants zegt en wie niet.

6. HanTheMan

HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    74
    veel tekst, mooie omgevingen, weinig animatie(vooral de gevechten vindt ik niet super), super veel replay, (te) veel vrijheid

voor de liefhebber dus

7. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    eeft er iemand da spel eigl al gezien, of is da gewoon van trailers , previews enzowe ?

8. Alex

Alex Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel em al een paar weken. (ntsc versie)

9. Shriko

Shriko Gamebites.nl

Leuk Bevonden:
    4
    PC, aardig wat gespeelt, wat minder nu omdat me pc het niet helemaal trekt, daarom wacht ik op de xbox versie :)

10. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    mja... idd, wachte op xbox versie.... hopelijk word't vet spel met veeeeel gevechte en nie te overvloedige dialoogskes :)
    nu nog wachte op de release...

11. Eckie

Eckie Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    euhm... het is een RPG en de nadruk ligt dus zeker wel op de dialoogskes! ;)

Nouja in Morrowind kan je het zelf dan wel bepalen hoeveel je wilt praten, maar waarom koop je dan geen Diablo-kloon als je vooral wilt hakken? :+

12. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    mja misschien, maar er is spijtig genoeg geen waardige opvolger van diabolo beschikbaar voor de xbox, toch geen die ik ken......

13. Eckie

Eckie Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Dat kan wel zijn, maar Morrowind is het zeker niet!!!
    Dit is namelijk een totaal ander genre! :eek:

14. Shriko

Shriko Gamebites.nl

Leuk Bevonden:
    4
    Idd, als ik jouw zo hoor, kan je dit spel beter niet kopen, ik ga em zeker weten kopen, want tja.. beste spel wak ooit gespeelt heb! Ik denk dat jij beter iets als enclave kan proberen, die ziet er ook erg goed uit! En daar ligt de nadruk volgens mij ook meer op het hakken :)

15. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    mnee, kheb morrorwind op de pc al gespeeld en'k vind het 'een zalig spel, alleen begin'k mij dikwijls te vervelen als er hele dialoog - scenes optreden, dan zijn er toch wel wat gevechten nodig zodat'k mij terug beetje begin te amuseren ... kwacht in elk geval ongeduldig op de release van Morrorwind (30augustus, kan da ?), dan zal'k nog zien.

1ding staat in elk geval vast... morrorwind is een zalig spel als't op graphics aankomt ( naar m'n mening toch )

16. Lord o/t Xbox

Lord o/t Xbox Red Soldier

Leuk Bevonden:
    0
    B.T.W het is Morrowind en Diablo

17. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    Morrorwind & Diablo, nu tevreden ?:D :cool:

Deel Deze Pagina