Keb goei dinge gehoord,(geleze) over morrorwind, mor 'k vrees een beetje dat ge teveel dialoge moet zitte volgen enzowe.... wanneer komt morrorwind elder scrolls3 eigl uit ? Is het zo dat ge constant moet prate enzo om verder te geraken op in het spel.... if someone knows.... --thanks--
ik heb gehoort dat en net zoveel tekst in zit als 6 standaard novels, maar het is een game waar je alles kan doen wat je wilt, dus als je niet naar de NPC's wilt luisteren kan je ze natuurlijk ook gewoon naar de andere wereld helpen
hij komt in november d8 ik maar ik wil die game absoluut, maar het is wel heel duister overal volgens mij, dus niet door tropische regenwouden lopen denk ik
Als je niet tegen praten kan, moet je deze game niet kopen! Maar ik zeg dan wel.. je mist iets geweldigs!
veel tekst, mooie omgevingen, weinig animatie(vooral de gevechten vindt ik niet super), super veel replay, (te) veel vrijheid voor de liefhebber dus
PC, aardig wat gespeelt, wat minder nu omdat me pc het niet helemaal trekt, daarom wacht ik op de xbox versie
mja... idd, wachte op xbox versie.... hopelijk word't vet spel met veeeeel gevechte en nie te overvloedige dialoogskes nu nog wachte op de release...
euhm... het is een RPG en de nadruk ligt dus zeker wel op de dialoogskes! Nouja in Morrowind kan je het zelf dan wel bepalen hoeveel je wilt praten, maar waarom koop je dan geen Diablo-kloon als je vooral wilt hakken?
mja misschien, maar er is spijtig genoeg geen waardige opvolger van diabolo beschikbaar voor de xbox, toch geen die ik ken......
Idd, als ik jouw zo hoor, kan je dit spel beter niet kopen, ik ga em zeker weten kopen, want tja.. beste spel wak ooit gespeelt heb! Ik denk dat jij beter iets als enclave kan proberen, die ziet er ook erg goed uit! En daar ligt de nadruk volgens mij ook meer op het hakken
mnee, kheb morrorwind op de pc al gespeeld en'k vind het 'een zalig spel, alleen begin'k mij dikwijls te vervelen als er hele dialoog - scenes optreden, dan zijn er toch wel wat gevechten nodig zodat'k mij terug beetje begin te amuseren ... kwacht in elk geval ongeduldig op de release van Morrorwind (30augustus, kan da ?), dan zal'k nog zien. 1ding staat in elk geval vast... morrorwind is een zalig spel als't op graphics aankomt ( naar m'n mening toch )