AC'97 Audio Controller

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door DON EL CORLEONE, 28 jan 2010.

1. DON EL CORLEONE

DON EL CORLEONE INDO PRIDE

Leuk Bevonden:
    0
    Hello,

Ik heb een pc gekregen die ik aan mn opa en oma wil geven, zodat ze ook eens uit de stenen tijdperk stappen.

Nu heb ik hem opnieuw geinstalleerd etc. Alleen heb ik dus geen geluid :confused:.
    Ik kan de driver echt niet vinden/downloaden/installeren.

Gister heb ik er een gevonden, deze heb ik vervolgens geinstalleerd. Echter valt de pc uit en start hij zich opnieuw op *dit gebeurd als de driver bijna klaar is met instal...*

P.S ook heb ik al een 100.000 driver CD geprobeerd maar ook hiermee kan hij niet de benodigde driver vinden.

Het gaat om dit stukje hardware : Intel 82801DB ICH4 - AC'97 Audio Controller
    verdere specs van de pc:

Windows XP home edition SP3
    Intel p4 2.20 GHZ
    760MB SDRAM

HELP ALVAST BEDANKT

2. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Laatst bewerkt: 28 jan 2010
  3. DON EL CORLEONE

Leuk Bevonden:
    0
    Moederbord naam is onbekend bij Everest, Wel vind hij het mobo id !

mobo id := i845GL-W83627-6A69VE1FC-00

4. DON EL CORLEONE

Leuk Bevonden:
    0
    Heb net de driver geinstal. die je gaf via de link, echter werkt deze ook niet * dit is waarschijnlijk de zelfde als die ik voorheen had gedownload*

but thnx anyway

5. DON EL CORLEONE

Leuk Bevonden:
    0
    HEHE ! eindelijk heb ik geluid, wat heb ik gedaan, Pc verbonden met mijn eigen pc, via dit everest ultimate overgezet. Vervolgens kon ik nu wel het moederbord naam vinden.
    Het ging om een NEC N4-IBFGL , vervolgens via een eeuwen oude site drivers gedownload, en geinstalleerd.

Dus kan slotje op :thumbs:

Deel Deze Pagina