accelarator

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Bidle, 22 dec 2003.

1. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355
    Omdat ik niet de allerbeste verbinding heb, ben ik op zoek naar de best download-accelarator. Helpen die krengen echt? Wie weet een paar goede? kun je svp voordelen en nadelen noemen.

Alvast bedankt.

ps. Uiteraard schaf ik het programma netjes aan.

2. Supercharged

Supercharged Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ja, ze helpen echt! :)
    Hier zijn er een paar, ik zelf vind Download Accelerator Plus het beste, maar smaken verschillen...

Download Accelerator Plus www.downloadaccelerator.com
    Internet Download Accelerator www.westbyte.com
    GetRight www.getright.com
    Internet Download Manager www.internetdownloadmanager.com
    Fresh Download www.freshdevices.com

3. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Wel programma aanschraffen maar geen sneller inet?
    Ik heb ook wel eens een accelerator gehad maar echt sneller wordt je inet downloads er niet van. Je kon met DAP (download accelerator plus) wel downloads op pauze zetten maar verder hou ik het weer bij gewone download van IE.

4. SirMarco

SirMarco SMW

Leuk Bevonden:
    0
    weet je wat het makelijke is met die download accelerators dat ze vaak werken als download manager en dat je kan stoppen en de volgende dag veder kan gaan vaak zoeken ze ook meerdere link waar ze de data vandaan kunnen downloaden ik zelf gebruik geen IE meer maar ik gebruik Opera als internet browser daar zit al een download manager in en een pop-up stopper IE loopt best wel ver achter met zijn internet browser.

5. Supercharged

Leuk Bevonden:
    1
    Bij jou mag het dan misschien niet al te veel schelen qua snelheid, maar bij mij scheelt het zeker wel. Met de download manager van IE download ie in het begin best wel snel (150 kb/sec), maar na een paar seconden loopt ie steeds verder terug... Met DAP blijft ie gemiddeld met 300 Kb/sec downloaden (verschilt natuurlijk per website), maar goed; hij blijft in ieder geval goed op snelheid.

6. the Outblast

the Outblast hoi

Leuk Bevonden:
    0
    als je verbinding niet meer aan kan, dan zal een download accalerator daar weinig aan veranderen...

7. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355
    Thx 4 de reacties. Ik heb zelf chello. Alleen er zijn vrij veel mensen hier in de buurt op dezelfde tijd online.

Ik ga iig DAP proberen.

8. Mota15

Mota15 MC

Leuk Bevonden:
    1
    Ik zou deze als download accelarator nemen: FlashGet
    Ik gebruik hem al heel lang en hij is echt perfect

www.flashget.com

9. Robie

Robie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    flashget gebruik 9k ook!, Echt een fijn programma, maar ik heb niet echt het idee dat het nou echt versnelt!

10. Ko3N

Ko3N Winterswieker

Leuk Bevonden:
    0
    met Chello werkt Dap perfekt.

11. Mota15

Mota15 MC

Leuk Bevonden:
    1
    Uhm :D dan let je niet echt op ;)

Want het versnelt dus wel

12. Supercharged

Leuk Bevonden:
    1
    Oh ja, Flashget vergeten!|:-

Ik heb toevallig ook chello en DAP werkt daarmee perfect.

@ the Outblast: Ja,das natuurlijk logisch. Maar de download manager van IE gebruikt nooit de optimale bandbreedte, dus als je een andere download manager gebruikt zal je zeer zeker verschil merken...

13. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355
    Nogmaals bedankt voor de reacties.

DAP werkt inmiddels perfect.

14. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Misschien ook maar eens dap weer proberen. Heb nu tenminste een goede inetsnelheid dus hopen dat het werkt. En met een gemiddelde van 7 kb/s dat ik had kan het haast weinig uitmaken:D

15. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    Idd, het zal weinig uitmaken als je connectie al sloom is. Download accelerators downloaden alleen dezelfde file in stukjes. Zo hebben ze dus 5 keer de bandbreedte ipv 1 keer. Als je maar 50kb kan downloaden in totaal zal het niks uitmaken. Heb je echter 50kb per download limiet dan zal het wel uitmaken. Voor mij maakt het niks uit dus ik heb geen download manager.

Deel Deze Pagina