- Accessoires -

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door $$$$$, 22 mei 2002.

1. $$$$$

$$$$$ El Mic-nificent

Leuk Bevonden:
    0
    zit te twijfelen tussen een Advanced Scart Cable (microsoft) en een RGB Scart (play X)

met welk kabel krijg ik beter beeld. ik speel nml. nog steeds op die standaard kabel en zou graag beter beeld hebben.

alvast bedankt:D

2. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    De MS kabel nemen (ik neem aan dat dat Play X n el cheapo kabel is?)

3. Max Payne

Max Payne Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    he maar gasten is het nou een echt grrot vershil tussen de advance scart cabel of de kabel die er standaard bij zit???

4. $$$$$

$$$$$ El Mic-nificent

Leuk Bevonden:
    0
    dacht ik al. de officiele geeft 12% beter beeld.(heb ik ergens gelezen:confused: )

5. Kane_LF

Kane_LF Decepticon

Leuk Bevonden:
    0
    nou, ik kan je eerlijk zeggen dat ik gelijk het verschil zag.. het is veel scherper, vooral als je iets roods op het scherm krijgt ofzo. (TECMO logo bijvoorbeeld)

6. CyberPunk

CyberPunk XBW Elite member

Leuk Bevonden:
    0
    Maar is het verschil echt in de kleuren, of ook diepte en dergelijke!!! Laat ik het zo zeggen hoeveel kost ie en is het de moeite waard, zo ja dan ga ik hem kopen!!

7. DennisV

DennisV Friends Fan

Leuk Bevonden:
    0
    ik moet em ook maar eens kopen als ik het zo hoor (Advanced Scart) ;)

8. OsIrIS

OsIrIS Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja ik maar eens, zo te horen is het toch wel een hel verbetering, ik dacht dat het eerst geldklopperij was maar DOM van mij,

9. MrSirius

MrSirius Gamertag: Mrsirius79

Leuk Bevonden:
    0
    Het is echt een gigantische verbetering, vooral op een goede TV. RGB scart gaat het overvloeien van kleuren tegen omdat ieder van de drie basiskleuren van een TV signaal (Rood, Groen & Blauw)zijn eigen signaal krijgt. Het resultaat is een veel scherper beeld.

Je merkt het inderdaad vooral erg goed met rood, ik weet niet wat daar de exacte oorzaak van is. Ik kan echt iedereen een RGB kabel aanbevelen. Als je de officiƫle Advanced SCART kabel echt te duur vindt moet je gewoon een goedkoop 3rd party ding kopen. Dit levert ongetwijfeld een iets mindere kwaliteit dan de officiƫle, maar nog steeds een kwaliteit die mijlen ver van normaal composiet vandaan staat. Let er wel op dat je met 3rd party kabels geen Dolby Digital sets kan aansluiten.

10. Mr.blond

Mr.blond Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    dat is nu eens overtuigend; nu ga ik dr ook eentje hale

11. CyberPunk

CyberPunk XBW Elite member

Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt voor de Info!! :)

Deel Deze Pagina