Account hack rage

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door SoulFighter, 16 mrt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SoulFighter

SoulFighter XBW Zeur

Leuk Bevonden:
    0
    Het lijkt wel een rage te zijn geworden om te doen of je account is gehacked en ondertussen het forum onder te spammen. dat verpest de sfeer en is onnodig werk voor de mods waardoor ze weer strenger worden (niet onterecht) etc. etc. de eerste keer was geloofwaardig, maar nu niet meer.

is dit niet ene beetje zielig gedoe?, en is er geen manier om dit uit te sluiten?
    (desnoods het auto remember vinkje afzetten of ip controlle zodat je zelf kunt zien wie er inlogt op jou account?

groeten,
    SoulFighter

2. floris.sp

floris.sp Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat gewoon als er weer zoiets gebeurt dat je kanvragen aan een moderator of hij dat ip-adres kan checken. In plaats van jijzelf.

3. SoulFighter

SoulFighter XBW Zeur

Leuk Bevonden:
    0
    ik vindt ook dat het trachten te hacken van een account strenger aangepakt moet worden (natuurlijk is dat lastiger als diegene niet op xbw zit).

bijv. iemand heeft een keer mijn account proberen te hacken, en toen zei die persoon tegen de mod die het onderzocht dat het een grap was, en toen is er verder niets meer aan gedaan, ik heb nooit te horen gekregen wie het was. dat vindti k een slechte zaak...

4. FFWD

FFWD XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Had ie dan je w8woord ofzo???

5. floris.sp

floris.sp Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij via een openbare pc.

6. CasPerZerZ

CasPerZerZ *Sorteert Pallets

Leuk Bevonden:
    0
    Gaat dit over mij 8) :confused:

Ja dus zeker :p

ik begrijp dat je je twijfels hebt over mijn uitleg,maar geloof het maar,want ik weet gewoon dat ik pech heb gehad en niet een of andere spammer ben.

Kijk anders in het draadje dat ik geopend heb hierover.

Als je op mijn post zoekt (Casperge) dan zie je 15 pagina's met draden waarin ik gepost heb,wat merk je aan de eerste pagina,juist het lijkt wel of het een ander persoon is.

Dat is het dus ook. :{

7. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Op het moment dat je inlogt, vink je zelf aan of je wel of niet herrinderd wilt worden vanaf dat IP adres / die computer.

Dus het is en blijft je eigen verantwoordelijkheid.

En je tweede oplossing, zelf IP laten checken? Wat denk je zelf?
    Ik snap het nut van dit topic niet.
    Er is geen probleem zolang je je password geheim weet te houden.
    Laat je deze slingeren, of vink je de hierboven aagegeven optie aan, is het je eigen verantwoordelijkheid.

8. SoulFighter

SoulFighter XBW Zeur

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb het niet over jou, jouw verhaal was geloofwaardig.

alleen nu zie je overal spam opduiken met als excuus dat iemand stiekem misbruik heeft gemaakt van hun account.
    en dat is niet geloofwaardig.

EDIT: @Graveheart: het gata me niet om de extra opties. het gaat me om het feit dat er nu overal spamposts opduiken met als excuus dat iemand misbruikt maakt van het desbetreffende account.
    ik ben van mening dat dat zou moeten opgelost worden, vidnt jij toch ook?

Laatst bewerkt: 16 mrt 2005
  9. Graveheart

Leuk Bevonden:
    1.548
    Mja, wanneer men slordig omgaat met account gegevens krijg je dit soort dingen.
    Ander persoon op de account of niet, als wij dat soort spam bullshit krijgen, worden er OW's uitgedeeld.

10. SoulFighter

SoulFighter XBW Zeur

Leuk Bevonden:
    0
    ok tnx, dat wou ik ff wete, omdat ik de laatste tijd steeds van de vage posts zie waar dan weer dit slappe excuus bijzit.

11. Ruud

Ruud Guest

Ow jezus, heb je hem weer hoor.

Het is lekker weer, ga je druk maken om je armen die bijkleuren van het lentezonnetje (net als die van mij). Beter voor jouw bloedruk en de onze ZieleKnokker.

12. SoulFighter

SoulFighter XBW Zeur

Leuk Bevonden:
    0
    en jij bent er ook weer :{ , mn beste "Held" weet je nou echt niet hoe je normaal doet?

13. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    Hij heeft echter wel gelijk.

Maak je niet zo druk.

14. JKI

JKI Ik wil bolletje

Leuk Bevonden:
    0
    Precies. Zeggen dat je account gehackt wordt omdat je 'm op 'herinner mij' hebt staan is geen smoes oid, omdat je dat zelf aanvinkt. Je account is je eigen verantwoordelijkheid.

/Edit: foutje, had 't niet goed gelezen. Maar iig is er niets om je druk over te maken.

15. Graveheart

Leuk Bevonden:
    1.548
    Laten we ons dan ook niet verder druk maken over dit topic.

* hangt hangslot

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina